توسعه پژوهش یک اهتمام ملی می‌طلبد

رئیس دانشگاه فرهنگیان اصفهان گفت:توسعه پژوهش یک اهتمام ملی می‌طلبد و امیدواریم کل کشور در این راستا بهتر حرکت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهرام عروف زاد بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) در آئین هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان ضمن خوشامد گویی به دانشجویان و معلمان و تبریک هفته پژوهش اظهار کرد: وظیفه ما است وحدت دانشگاه را اشاره کنیم و یاد و خاطره شهید مفتح را شاد کنیم و به مناسبت آن در هفته پژوهش این برنامه را برگزار کنیم.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان دانشگاه نوپایی است، اگرچه ۸۲ سال سالگرد خود را دارد اما از ۹۱ به بعد این نوپایی در زمینه پژوهش‌صورت گرفت زیرا دانشگاه پژوهش را یک رسالت می‌داند .

رئیس دانشگاه فرهنگیان اصفهان ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان راه طولانی در پی دارد و امیدواریم در مسیر دانشگاه‌های نو قدم بر داریم.

وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در زمینه گرفتن دانشجویان توانمند خوب عمل کنیم تا بتوانیم به تعالی آموزش و پرورش کمک کنیم و این تعالی از راهی جز پژوهش نمی‌گذرد.

عروف زاد ادامه داد: نیاز به تحقیق و پژوهش داریم و این تحقیق باید در جهت پرورش دانشجو معلمان قوی باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: دانشجویان خوب و استاتید خوب و فضای دانشگاهی مناسب همه نقاط قوت دانشگاه است که در مسیر خرد ورزی حرکت کند و ما نیز سعی میکنیم در مسیر ایجاد انگیزه برای دانشجویان قدم برداریم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان اصفهان خاطر نشان کرد: توسعه پژوهش یک اهتمام ملی می‌طلبد و امیدواریم کل کشور در این راستا بهتر حرکت کند.

کد خبر 401792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.