ال کلاسیکوی سیاسی تر از همیشه

امشب بازی معوقه ال کلاسیکو بازی بین بارسلونا و رئال مادرید با قضاوت آلخاندرو هرناندز هرناندز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کمتر از ۵ ساعت دیگر یکی از حساس ترین بازی های این هفته فوتبال اروپا در لالیگای اسپانیا بین دو تیم بارسا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می شود.

این بازی ابتدا قرار بود ۵ آبان برگزار شود که بدلیل تهدیدهای طرفداران استقلال طلب ایالت خودمختار کاتالونیا از اسپانیا، به تعویق افتاد و حالا با وجود تهدیدهای مجدد قرار است امشب ۲۷ آذر ماه در ورزشگاه نیوکمپ بارسلون برگزار شود.

حواشی این مسابقه به شرح زیر است:

* هر دو تیم بارسا و رئال مادرید برای جلوگیری از رخ دادن اتفاقات ناگوار در یک هتل به نام صوفیا مستقر شدند در حالی که تدابیر امنیتی شدید اطراف هتل ملکه صوفیا محل اقامت دو تیم بارسلونا و رئال مادرید برقرار است

 * گروه سونامی دموکراتیک که برنامه ریزی های متعددی برای شورش در بازی امروز انجام داده اند، اعلام کرده است هواداران بارسایی و کاتالاتی بادکنک های زرد در زمین بندازند.

آن ها در این خصوص بیانیه داده اند:

۱- ساعت ۱۸:۳۰ در خیابان های منتهی به نیوکمپ باشید.

۲- در بازی شعار 'اسپانیا بشین و مذاکره کن' بدید.

۳- با خودتون آبو ساندویچ و رادیو به ورزشگاه ببرید.

۴- حواستان باشد که مورد خشونت نیروهای امنیتی قرار میگیرید.

۵- بادکنک های زرد به زمین بفرستید تا پیامتان را همه ی مردم جهان ببینند.

* اتوبوس تیم فوتبال رئال مادرید تحت شدیدترین تدابیر امنیتی پلیس ضد شورش کشور اسپانیا از فرودگاه ال پرات شهر بندری بارسلون راهی هتل صوفیا که فقط ۵۰۰ متر با ورزشگاه نیوکمپ فاصله دارد، شد

 * حدود ۳۲ هزار نفر متحد شده اند تا امشب در خیابان های بارسلونا و اطراف نیوکمپ پیش از شروع ال کلاسیکو تظاهرات کنند. ماموران امنیتی می ترسند معترضین به داخل زمین حمله کنند و احتمالاً توانایی انجام کار خود را به درستی نداشته باشند ، که این وضعیت را پیچیده تر می‌کند.

 * بیش از ۵۰۰۰ نیروی امنیتی و ۵۰۰ پلیس ضد شورش کشور اسپانیا از سراسر این کشور به بندر بارسلون آمده اند و در داخل و خارج از ورزشگاه، با چند قلاده سگ و چند راس اسب امنیت این مسابقه بزرگ را تامین کنند. از پوشش این بازی با این امنیت، به عنوان امنیتی ترین ال کلاسیکو یاد شده است.

کد خبر 401789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.