بازپیرایی پارک‌های یزد دارای ردیف بودجه است

عضو شورای شهر یزد با بیان اینکه کیفیت پایین پارک‌ها و فضای سبز شهر یزد نیازمند اقداماتی جدی بود، گفت: بر همین اساس ساماندهی و بازپیرایی پارک‌ها در برنامه شورا قرار گرفت و دارای ردیف در بودجه شهرداری شد.

محسن عباسی هرفته در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، بابیان اینکه در بدو شروع به کار شورای پنجم در خصوص مشکلات شهر از شهروندان نظرسنجی شد، اظهار کرد: رفع کمبود فضای سبز شهری و افزایش کیفیت بوستان‌ها و پارک‌ها ازجمله مسائلی بود که شهروندان به آن توجه داشتند.

وی بابیان اینکه بازپیرایی پارک‌ها نیازمند عزمی راسخ بود، تأکید کرد: در این طرح پارک‌های قدیمی و موجود در اولویت قرار گرفت و تلاش کردیم بیش از اینکه به فکر احداث پارک‌های جدید باشیم، پارک‌های موجود را ساماندهی و کاربردی‌تر کنیم.

عباسی پارک باغ ملی را نمونه‌ای از طرح ساماندهی و بازپیرایی پارک‌های شهر یزد دانست و عنوان کرد: این پارک که قبلاً خانواده‌ها رغبتی برای حضور در آن نداشتند، در حال حاضر به یک پارک خانوادگی تبدیل‌ شده است.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر یزد افزود: پارک آزادگان نیز یکی از پارک‌هایی بود که با اولویت تقویت بخش‌های خدماتی پازپیرایی شد و در حال حاضر محلی برای تفریح و وقت‌گذرانی خانواده‌ها است.

وی بابیان اینکه همه مناطق شهر یزد در اجرای این طرح سهیم هستند، تأکید کرد: بازپیرایی پارک‌های شهر در همه مناطق پنج‌گانه شهرداری انجام یا در حال انجام است و امیدوارم که عدالت خدمات‌دهی در این زمینه را برای شهروندان رعایت کرده باشیم.

عباسی خاطرنشان کرد: در بازپیرایی انجام‌شده گونه‌های مناسب با اقلیم یزد جایگزین گونه‌های گیاهی که با اقلیم یزد همخوانی نداشت و یا نیازمند مصرف بالای آب بود شد.

کد خبر 401748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.