مذاکره، راه‌حل برون رفت از چالش‌های پروژه حلقه حفاظتی شهر است

شهردار اصفهان گفت: مذاکره با دستگاه‌هایی مانند راه و شهرسازی و استانداری برای رفع چالش‌های مهم در پروژه حلقه حفاظتی چهارم شهر اصفهان یکی از راهکارهای برون رفت پروژه از مشکلات پیش رو است.

قدرت الله نوروزی صبح امروز_چهارشنبه ۲۷ آذرماه ۹۸_ در حاشیه جلسه بررسی پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رینگ چهارم یکی از مهمترین پروژه‌های شهرداری است که در یک سال گذشته به آن  ورود کرده‌ایم و تاکنون طبق برنامه زمان‌بندی عملیات اجرایی آن پیش رفته است.

وی گفت: فعالیت پروژه حلقه حفاظتی چهارم شهر اصفهان را بعضی از عوامل خارج از اراده شهرداری با چالش‌هایی مواجه می‌کند که این چالش ها امروز مورد بررسی قرار گرفت.

شهردار اصفهان مذاکره با دستگاه‌های دیگر مانند راه و شهرسازی و استانداری برای رفع چالش‌های مهم در پروژه حلقه حفاظتی چهارم شهر اصفهان را یکی از راهکارهای برون رفت پروژه از مشکلات پیش‌رو عنوان کرد و افزود: امیدواریم در اولین فرصت موانع رفع شود تا مدیران طبق قول‌های داده شده بتوانند در یک برنامه زمان‌بندی ۱۸ ماهه پل نصف جهان را اتمام و در ادامه آزادسازی‌های مربوط به حلقه چهارم ترافیکی را انجام دهند.

وی ادامه داد: امروز پیرامون مسائل مالی پروژه و آزادسازی‌ها تصمیمات لازم اتخاذ و مقرر شد تمام روزهای هفته آینده را به پروژه حلقه چهارم حفاظتی شهر اصفهان و مجموعه پل‌های نصف جهان اختصاص داده و با تمام ادارات، دستگاه‌ها و مسئولان مربوطه مذاکره کنیم تا موانع موجود برطرف و راهکارهای لازم برای تامین سرمایه پروژه‌ها پیدا شود و در موعد مقرر شاهد بهره برداری از پروژه پل نصف جهان باشیم.

نوروزی تاکید کرد: مدیران، مهندسان و مسئولان اجرای پروژه پل نصف جهان به طور جدی این پروژه را پیگیری می کنند البته اگر برخی موانع برای اجرای پروژه پل نصف جهان خارج از شهرداری وجود نداشت امروز می‌توانستیم با قاطعیت بیشتری در خصوص آن صحبت کنیم.

کد خبر 401743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.