برگزاری پویش "یه عالمه اتوبوس کم مسافر شهرمون" در یزد

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری پویش "یه عالمه اتوبوس کم مسافر شهرمون" با هدف دستیابی به راهکارهای استفاده بیشتر از وسایل نقلیه عمومی شهری خبر داد.

عباس ملازینلی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در این طرح تلاش کردیم تا سؤالاتی را در ذهن عموم مردم ایجاد کنیم، اظهار کرد: این پویش در واقع حساس سازی جامعه نسبت به دلایل استفاده نکردن از وسایل حمل‌ونقل عمومی است که شهرداری و شهروند را به تأمل وا می‌دارد.

وی افزود: در این پویش مردم می‌توانند با ارسال جملات کاربردی، نقاشی، عکس و فیلم پاسخ این سؤال که چرا اتوبوس‌های شهری کم مسافر هستند را بیان کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه این پویش در قالب طرحی از سوی ستاد آموزش شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی و سازمان حمل‌ونقل مسافر و بار شهرداری یزد ساماندهی شده است، تأکید کرد: فرصت ارسال نظرات شهروندی در این پویش تا ۲۰ دی‌ماه است و از ارائه دهندگان برترین نظرات با هدایای نقدی تقدیر می‌شود.

وی گفت: علاقه‌مندان شرکت در این پویش می‌توانند نظرات خود را از طریق نشانی yazdfarhang@ به دبیرخانه پویش ارسال کنند.

ملازینلی ابراز امیدواری کرد: نتایج اقدامات این سازمان در حوزه آموزش شهروندی برای شهر ثمربخش باشد و شهروندان نیز با افزایش آگاهی‌های خود شهروندی دوستدار شهرشان باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این پویش به عنوان یکی از برنامه های جشنواره ایران ۵۴ با موضوع فرهنگ سازی در حوزه ترافیک برگزار شده است.

کد خبر 401733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.