افزایش غلظت آلاینده‌ها از فردا/ آلودگی هوا تا یکشنبه گریبانگیر اصفهان است

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به کاهش محسوس دمای هوا از امشب، گفت: فردا پنجشنبه به سبب پایداری جو و ریزش هوای سرد و خشک شرایط برای افزایش غلظت آلاینده ها وجود دارد.

ویکتوریا عزتیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی در استان، اظهار کرد: امروز وضعیت جوی در بیشتر مناطق  به صورت افزایش ابر، مه آلودگی، کاهش دید افقی و بارش برف و باران به ویژه در نیمه شمالی و شرقی استان خواهد بود.

وی با اشاره به کاهش چهار تا شش درجه ای دما از امشب، افزود: فردا به دلیل پایداری جو و ریزش هوای سرد و خشک شرایط برای افزایش غلظت آلاینده های جوی در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی استان وجود دارد.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان خاطرنشان کرد: وضعیت پایداری جو، سکون هوا و همچنین افزایش غلظت آلاینده ها تا یکشنبه  آینده در کلانشهر اصفهان، مناطق صنعتی و پرجمعیت ادامه خواهد داشت.

عزتیان گفت: بوئین میاندشت با دمای ۱۳ درجه سانتی گراد زیر صفر و چوپانان با دمای ۱۲ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده پیش بینی می‌شود.

وی افزود: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به شش درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه صبح فردا به یک درجه سانتی گراد زیر صفر می رسد.

عزتیان با اشاره به بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان، اضافه کرد: بیشترین بارش‌ها از  دهاقان با میانگین ۱۰.۶ میلی متر باران و در آران و بیدگل ۹.۳ سانتی متر برف گزارش شده است.

کد خبر 401732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.