ایجاد سامانه اطلاعات پرسنلی شهرداری‌ها

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با راه‌اندازی سامانه اطلاعات پرسنلی شهرداری‌ها، سازمان‌ها، نهادها، موسسات و شرکت‌های وابسته توسط وزارت کشور موافقت کردند.

به گزارش ایمنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه دو فوریتی درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با ماده ۱۹ این لایحه با ۱۳۶ رأی موافق، ۲۰ رأی مخالف و ۴ رأی ممتنع از ۲۱۳ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

در ماده ۱۹ آمده است: به منظور کاهش هزینه‌های جاری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و ساماندهی نیروی انسانی آنان، وزارت کشور مکلف می شود حداکثر تا شش ماه پس از لازم‌الاجراءشدن این قانون نسبت به راه‌اندازی سامانه اطلاعات پرسنلی شهرداری‌ها، سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های وابسته به آن‌ها اقدام نماید. شهرداری‌ها مکلفند نسبت به ثبت اطلاعات حداکثر سه‌ماه بعد از راه‌اندازی سامانه مذکور اقدام نمایند.

تبصره- مقررات استخدامی کلیه کارکنان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و مؤسسات، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری بر طبق آیین‌نامه‌ای است که توسط وزارت کشور با همکاری سازمان اداری و استخدامی ظرف مدت شش‌ماه از تاریخ ابلاغ این قانون تهیه می‌شود و به تصویب هیئت وزیران می‌رسد.

کد خبر 401684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.