حل یکی از گره‌های ترافیکی گرگان با افتتاح بزرگترین پروژه عمرانی تاریخ شهر

نائب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: ایجاد تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام باعث می‌شود مشکل ترافیک محدوده میدان بسیج، بلوار بسیج و بلوار مفتح به‌طور کلی حل شده و تردد شهروندان تسهیل شود.

محمدابراهیم جرجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بهره‌برداری از بزرگ‌ترین پروژه عمرانی تاریخ شهر گرگان در روزهای اخیر، اظهار کرد: احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام امام زمان (عج) به اضافه تملکات آن با حدود ۵۰ میلیارد تومان درحالی به بهره‌برداری رسید که مشتمل بر چهار پروژه عمرانی کوچکتر بود.

وی افزود: بازگشایی ۶۰ متری افسران، احداث میدان و روگذر و نیز اصلاح هندسی میدان بسیج در کنار یکدیگر و مکمل برهم این پروژه کلان شهری در گرگان را تشکیل دادند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: ایجاد تقاطع غیرهمسطح در این مکان باعث می‌شود بالاخره مشکل ترافیک محدوده میدان بسیج، بلوار بسیج و بلوار مفتح به‌طور کلی حل شده و تردد تسهیل شود.

وی با بیان اینکه تسهیل در ترافیک شهری به توسعه گردشگری در آن منطقه کمک خواهد کرد، ادامه داد: این پروژه سبب رونق بیشتر در منطقه گردشگری هزارپیچ شده و جذابیت بیشتری برای حضور سرمایه‌گذاران در طرح سرمایه‌گذاری ۳۵۰ میلیارد تومانی چهارشنبه بازار بلوار غدیر ایجاد خواهد کرد.
 
جرجانی عملیات اجرایی دوربرگردان پل نصرآباد، ساماندهی پایانه شهر و هتل سرفراز، پروژه اتصال بلوار کاشانی به بلوار نیایش و احداث شهربازی و تله‌کابین را از مهمترین پروژه‌های عمرانی کلان گرگان در ماه‌های آینده برشمرد.

وی درخصوص آخرین وضعیت ساخت تله‌کابین گرگان، خاطرنشان کرد: ارزیابی این پروژه در کمیته‌های مختلف شهر و استان به اتمام رسیده و اگر مورد تایید شورای عالی معماری و شهرسازی و نیز سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور قرار گیرد، سرمایه‌گذار آمادگی شروع احداث تله‌کابین را خواهد داشت.

کد خبر 401667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.