سپاهان- شاهین/ میزبانی شکست ناپذیران از قعرنشین بدون برد

در آغاز دور برگشت لیگ برتر، تیم‌های سپاهان و شاهین شهرداری بوشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، فردا از ساعت ۱۶ و ۲۵ دقیقه تیم‌های سپاهان و شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سپاهان و شاهین شهرداری بوشهر

پنجشنبه، ۲۸ آذر، ساعت ۱۶:۲۵

پخش زنده: شبکه‌های ورزش، اصفهان و بوشهر

ورزشگاه: نقش جهان

داور: مرتضی منصوریان

آخرین رویارویی: شاهین شهرداری بوشهر صفر- سپاهان ۳

سپاهان در اندیشه صدرنشینی

تیم فوتبال سپاهان پس از برد روحیه بخش هفته گذشته برابر پیکان در شرایطی به مصاف شاهین می‌رود که امیدوار است با پیروزی در این دیدار و توقف استقلال در دیدار برابر ماشین سازی، با یک بازی کمتر به صدر جدول بازگردد و دور برگشت لیگ را نیز با صدرنشینی آغاز کند.

شاگردان امیر قلعه نویی هفته گذشته پس از ۳ تساوی متوالی بالاخره رنگ پیروزی را دیدند و با پیروزی برابر تیم هجومی پیکان ۲۸ امتیازی شدند و جایگاه خود را با یک بازی کمتر نسبت به صدرنشین، در رده دوم جدول رده بندی تثبیت کردند. دیدار با تیم قعر نشین شاهین بوشهر اما می‌تواند سپاهان را به یک ۳ امتیاز دیگر خانگی برساند به شرطی که سپاهان حریف خود را دست کم نگیرد و با همان کیفیتی که در دیدارهای قبلی از خود نشان داده است برابر مهمان خود صف آرایی کند.

سپاهان در شرایطی به مصاف شاهین می‌رود که مانند دیدارهای قبلی علیرضا نقی زاده، عزت الله پورقاز و حامد بحیرایی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد اما گویا مصدومیت مرتضی منصوری، علی مصلح و محسن مسلمان رو به بهبود است و امیر قلعه نویی می‌تواند از آنها در ترکیب ثابت استفاده کند، همچنین امید نورافکن نیز دچار مصدومیت جزئی شده است و این احتمال وجود دارد که برای تشدید نشدن مصدومیتش، سرمربی سپاهان به او در بازی با شاهین استراحت دهد یا دقایق کمتری از او استفاده کند.

شاهین به دنبال شگفتی سازی در نقش جهان

تیم تازه لیگ برتری شده شاهین بوشهر که این فصل چندان موفق عمل نکرده است و تنها ۶ امتیاز از ۶ تساوی بدست آورده است در یکی از سخت‌ترین دیدارهای خود در فصل جاری مهمان سپاهانی است که برای قهرمانی نیاز به هر ۳ امتیاز این دیدار دارد. شاهین قطعاً با استراتژی دفاعی به دیدار سپاهان می‌آید و در اندیشه آن است که مثل دیدار چند هفته قبلش برابر تراکتور، سپاهان را هم در خانه‌اش متوقف کند و یک تساوی دیگر به تساوی‌های این فصلش اضافه کند.

شاگردان میشو کرستیچویچ در ۵ دیدار قبلی که این سرمربی هدایت تیم‌شان را بر عهده گرفته ۴ تساوی و یک شکست داشته‌اند که شکست‌شان به همین هفته قبل برابر استقلال در ورزشگاه آزادی بازمی‌گردد جایی که آنها اعتقاد داشتند داوری به ضررشان بوده و داور از چند صحنه مشکوک به پنالتی برای این تیم گذشته است.

نبرد سپاهان و شاهین جدال دو تیمی است که یکی هنوز شکست نخورده و دیگری رنگ برد را در فصل جاری ندیده است.

شاهین بوشهر همچنین برای اولین بار در ورزشگاه نقش جهان بازی می‌کند و از این رو این تیم جدیدترین تیمی است که به لیست تیم‌هایی که در ورزشگاه بزرگ نقش جهان بازی کرده‌اند اضافه می‌شود. شاهین پیش از این دو بار در سال‌های گذشته در ورزشگاه فولادشهر مهمان سپاهان بوده است.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمدرضا مهدی‌زاده، گئورگی گولسیانی، سعید آقایی، مهدی کیانی، امید نورافکن، سجاد شهباززاده، رضا میرزایی، محمدرضا حسینی و کی‌روس استنلی

ترکیب احتمالی شاهین شهرداری:

ماکسیما کویلیتایا، مرتضی غلامعلی تبار، لوکا گادرانی، بهرروز نوری فرد، سلمان بحرانی، بهمن سالاری، ابوذر صفر زاده، حسین مالکی، دانیال مومنی، حسن نجفی و محمد صادق بارانی

کد خبر 401649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.