۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
ما که سرگیجه گرفتیم

ششصد و چهل و چهارمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و هشتاد و هفتمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه "فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "قهرمانی سپاهان؟ دلیل قرارداد باشگاه با قلعه نویی همین است"  عنوان اصلی رسانه صدای سپاهان است که اشاره به صحبت های حسین چرخابی دارد با هم  بخشی از این مطلب را می خوانیم:
حسین چرخابی سرمربی اسبق سپاهان در گفتگوبی اظهار کرد: سابقه قلعه نوعی به عنوان پر افتخارترین مربی ایران مشخص است. قطعا باشگاه سپاهان برای قهرمانی با او قرار داد بسته است که بتواند با او در جام های پیش رو قهرمان شود. زردپوشان با قلعه نویی برای قهرمانی شانس زیادی دارد.بر اساس امار و ارقام شانس تیم اصفهانی برای صدر نشینی در نیم فصل بیشتر از دیگر تیم ها است. سپاهان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در هر سه جام است و به چیزی غیر از قهرمانی نباید فکر کند .

"نورافکن و محبی سپاهان را همراهی می کنند" تیتر دیگری از این رسانه است اختصاص به صحبت های رضا فتاحی سرپرست سپاهان دارد . فتاحی می گوید در بازی حساس سپاهان - استقلال دو بازیکن سپاهان در تیم امید ، قطعا سپاهان را همراهی می کند.
 "احتمال بازگشت مهاجم اسبق سپاهان به لیگ ایران" عنوان دیگری از این روزنامه است که اختصاص به شایعات حضور مهاجم سابق سپاهانی ها در لیگ ایران دارد . توره با انتشار پستی با لباس سپاهان به این شایعات دامن زده است . 

" سپاهان - استقلال ۲ دی باید برگزار شود " عنوان پایانی این روزنامه است که به برگزاری دیدار استقلال و سپاهان در دوم دی ماه دارد .

"ما که سر گیجه گرفتیم ، شما را نمی دانیم" عنوان اصلی روزنامه"سبز سبزم" است که اختصاص به وضعیت مبهم نیمکت ذوبی ها دارد . در مطلب مربوط به این تیتر له قلم محمد مصطفایی سردبیر این رسانه می خوانیم:

بعد از بازی ذوب آهن-گل گهرسیرجان هر روز و هر ساعت خبر از ابقا یا برکناری علیرضا منصوریان منتشر می شود. گمانه زنی رسانه ها در این باره شدید و اخبار متناقضی مخابره میشود. نظر به اینکه باشگاه ذوب آهن هم همیشه اعلام کرده به سایر اخباری که درباره این موضوعات مهم از مجاری غیر رسمی اعلام میشود اطمینان نکنید بهتر بود با توجه به اینکه عیار علیرضا منصوریان برای هیئت مدیره و مدیریت سازمان فوتبال مشخص شده و عمده تبادل نظرها در مورد وی در جلسات قبلی انجام شده بود، پس از پایان دیدار با گل گهر که از ده امتیاز تعیین شده، ۸ امتیاز توسط منصوریان کسب شد تصمیم گیری نهایی در مورد ماندن یا رفتن ایشان زودتر از اینها در جلسه ای فوق العاده اتخاذ و اعلام میشد. اینگونه این حجم از اخبار متفاوت را در حالی که ذوب آهن چند روز دیگر بازی دارد و باید تمرکز و آرامش تیم حفظ شود، شاهد نبودیم. شما را نمی دانم ولی ما که از این همه اخبار متناقض در مورد سرمربی تیم سرگیجه گرفتیم!

"از نتیجه گیری کلی تیم رضایت نداریم" عنوان دیگری از این رسانه است که اشاره به صحبت های رسول کربکندی مدیر فنی ذوب آهن دارد.  کربکندی اعتقاد دارد مسئولان و مدیران ارشد ذوب آهن از نتیجه گیری تیم راضی نیستند .

"امروز جلسه مهم هیئت مدیره باشگاه" و "خرید های زمستانی را جدی بگیرید" عناوین پایانی این روزنامه است.

کد خبر 401633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.