رشد ۲ هزار و ۳۸۳ واحدی شاخص کل بورس امروز ۲۶ آذرماه

شاخص کل بورس تهران که از ساعت ۹ صبح امروز افزایشی شده بود، در ساعت ۹ و ۳۵ دقیقه و ۱۰ و پنج دقیقه پالس های کاهشی نامحسوسی را تجربه کرد اما در نهایت با دو هزار و ۳۸۳ واحد رشد مثبت به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس تهران امروز سه شنبه _۲۶ آذر_ با افزایش دو هزار و ۳۸۳  واحدی عدد ۳۴۶ هزار و ۸۷۰ واحد را نمایش داد. شاخص هم وزن نیز به رقم ۱۱۰ هزار و ۲۴۳ واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال ۲۴۷ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۷۲۴ هزار واحد را نمایش داد، همچنین امروز آیفکس نیز چهار هزار و ۵۲۸ واحد را ثبت کرد.

بر این اساس امروز با دست به دست شدن چهار میلیارد و ۸۹۷ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۵۷۲ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از دو هزار و ۶۳۴ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای "فولاد"، "اخابر" و "فخاس" به ترتیب با ۲۵۶، ۲۵۱ و ۱۹۹ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای "رمپنا"، "پارسان" و "کگل" به ترتیب با ۱۳۴، ۷۹ و ۶۴ واحد کاهش، بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند.

همچنین امروز "وتجارت"، "خساپا" و "شیران"  پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، بانک برترین گروه صنعت بود و خودرو و فلزات اساسی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

بر این اساس شاخص بورس تهران امروز به روند صعودی خود ادامه داد و به کانال ۳۴۶ هزار واحدی وارد شد. این در حالی است که کارشناسان بازار سرمایه از تداوم صعود شاخص خبر می دهند.

کد خبر 401626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.