۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
مردی برای تمام فصول!

کریم بنزما، مهاجم باسابقه و گلزن رئال مادرید، بار دیگر در رقابت رئال مادرید و والنسیا موفق شد در ثانیه‌های پایانی دروازه حریف را باز کند تا کهکشانی ها بار دیگر با کمک گل این مهاجم فرانسوی، در کورس قهرمانی باقی بمانند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از AS، کریم بنزما این روزها گل‌هایی را برای رئال به ثمر می‌رساند که همگی منجر به کسب امتیاز برای این تیم می‌شوند. گل‌های تأثیر گذاری که بنزما تا این لحظه به ثمر رسانده، موجب کسب ۸ امتیاز برای مادریدی‌ها در این فصل رقابت‌های لالیگا شده است.

چندین سال پیش، خوزه مورینیو سرمربی وقت تیم فوتبال رئال مادرید، بنزما را به یک گربه تشبیه کرده بود، اما این بازیکن در دیدار قبلی رئال با والنسیا در مستایا، بار دیگ شم بالای گلزنی خود را به رخ کشید و نشان داد که شاید کلمه ببر برای او مناسب‌تر باشد.

گل دقیقه ۹۵ بنزما در شرایطی به ثمر رسید که کورتوآ با ضربه سر نزدیک بود دروازه حریف را باز کند اما با واکنش دروازه‌بان حریف مواجه شد و ضربه برگشت را بنزما وارد دروازه خفاش‌ها کرد. روحیه تسلیم‌ناپذیر بنزما به او کمک کرد تا بتواند یک امتیاز دیگر را به حساب رئال اضافه کند.

اگرچه بازی با والنسیا دیدار نهایی یک رقابت نبود، اما می‌توان آن را یک فینال دانست، جایی که لحظه‌ها، تصمیم‌ها و درنهایت گل‌ها می‌توانند سرنوشت لیگ را تغییر دهند. کریم این فصل نه تنها بیشتر از قبل گلزنی می‌کند، بلکه گل‌های او با امتیازهای مهمی همراه می‌شوند.

تاکنون گل‌های این مهاجم فرانسوی ۸ امتیاز را برای رئال مادرید به ارمغان آورده است. او گل تساوی بخش در دیدار با وایادولید که با نتیجه ۱-۱ تمام شد را به ثمر رساند. همچنین با تک گل خود باعث کسب سه امتیاز در سانچز پیزخوان برابر سویا شد. در دیداری دیگر با لوانته توانست با گلزنی خود رئال را به پیروزی سه بر دو برساند. در آخرین دیدار مادریدی‌ها نیز باعث کسب تک امتیاز برابر والنسیا شد.

کریم بنزما این روزها با گل‌های مهم و متعدد خود مدعی کسب عنوان پیچیچی (آقای گل لیگ برتر اسپانیا) نیز هست و موفق شده تا همانند مسی ۱۲ گل به ثمر برساند.

کد خبر 401613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.