کیک‌های آلوده جمع‎ آوری شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تالش گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته کیک‌های آلوده حاوی قرص در دهستان طولارود، شهر هشتپر، حویق و اسالم توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان مشاهده و تایید شده است.

علی درمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه افزایش تعداد کیک های بسته بندی شده حاوی قرص را در شهرستان تالش شاهد  هستیم، اظهار کرد: باید توجه داشت که نوع بسته بندی و قرص‌های موجود در آنها متفاوت بوده است.

 وی  با بیان اینکه مردم قبل از مصرف کیک‌ متوجه وجود قرص می‌شوند، افزود: این کیک‌ها توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش بررسی و توقیف شد.

معاون فرماندار تالش اضافه کرد : دو مورد از کیک‌های آلوده حاوی قرص در مدرسه و مابقی در فروشگاه‌ها خریداری و مشاهده شده است.

وی با بیان اینکه یکی از دانش آموزان کیک‌های آلوده را مصرف کرده اما با توجه به درمان سرپایی بهبود یافته است، ادامه داد: به تمامی مدارس شهرستان تالش اعلام شد که تا اطلاع ثانوی از خرید و فروش کیک در بوفه مدارس خودداری کنند و شهروندان در صورت مشاهده آن را به فرمانداری یا شبکه بهداشت و درمان شهرستان اطلاع دهند، تا به سرعت پیگیری شود.

درمانی تاکید کرد: مشکل حادی در شهرستان وجود ندارد ، مردم به شایعات توجه نکنند و اخبار را از خبرگزاری ها و رسانه های معتبر پیگیری کنند.

وی افزود : کیک ها توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان پس از بسته بندی برای انجام بررسی‌های بیشتر به آزمایشگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی مرکز استان گیلان ارسال شد و جزئیات این خبر پس از بررسی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

کد خبر 401610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.