شکایت یک حقوقدان از مسعود فراستی

پرویز پرستویی در صفحه شخصی خود حضور فراستی را سمی برای رسانه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز پرستویی با انتشار عکسی در اینستاگرام خود خبر از شکایت یک حقوقدان از مسعود فراستی داد.

چندی پیش در میز نقد برنامه هفت مسعود فراستی در نقد فیلم سینمایی مطرب گفته بود "در این فیلم تصور فیلمساز ما از انقلاب عقب افتاده است. این ابتذال در نشان دادن واقعا نوبر است، به نظرم این یک سقوط است. شخصیت مطرب اصلا شکل نگرفته است. فکر و ذکر پول است. مطرب، فیلم فارسی پشت مخاطب و قبل از انقلاب است. چه کسی مخاطب این فیلم است؟ مخاطب فیلم طبقه متوسط لمپن هاست!"

پس از این برنامه واکنش های بسیاری توسط عوامل فیلم به برنامه هفت نشان داده شد و اکنون گویا یک حقوق دان نسبت به توهینی که به او به عنوان یک مخاطب فیلم مطرب شده شکایت کرده است. پرستویی با انتشار این موضوع در اینستاگرام خود نوشت:

درود بر این حقوقدان عزیز

کاش هنرمندان هم از ایشان بیاموزند ونگذارند، چنین معلوم الحالی در رسانه ملی مردم عزیز و فرهیخته و زحمتکش را لمپن خطاب کند؛ چرا باید حتما مستقیم به خودمان توهین شود تا دست به دفاع بزنیم حضور چنین موجوداتی برای رسانه سم است، نمیدانم چرا مسئولین از این مسئله غافل هستند، شاید هم تعمدی در کار است وگرنه داریم کسانی را که حضورشان در میز نقد تاثیر گذار باشد. یادش بخیر دکتر اکبر عالمی، اکبر نبوی، آقای جیرانی و هستند عزیزانی مثل رضا درستکار، شجری کهن، آقای خوشخو و ... بیخود و بی جهت یک آدمی را گنده میکنیم که به مردم توهین کند.

کد خبر 401599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.