رضایتمندی ۹۳درصدی تماس گیرندگان با اداره ۱۳۷

هفته گذشته ۵۰۶ مورد از تماس‌های شهروندان اصفهانی با اداره ۱۳۷ به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۹۳ درصدی تماس‌گیرندگان با این اداره بوده است.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، شش هزار و ۱۰۴ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند تا درخواست‌ها و پیشنهادات خود را با کارشناسان این اداره در میان بگذارند.

از مجموع تماس‌های واصل شده دو هزار و ۶۷۷ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۳ درصد، ۴۰۷ تماس معاونت عمران معادل شش و نیم درصد و ۲۳۴ مورد نیز ترافیکی شامل سه و نیم درصد از مجموع کل پیام‌ها است؛ سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

این گزارش حاکی است ۵۰۶ مورد از تماس‌های شهروندان مربوط به مواردی همچون موارد مرتبط با گزارش ساخت و ساز بدون مجوز، ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز، رفع خطر و رفع آلودگی و آبگرفتگی معابر به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۹۳ درصدی تماس‌گیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، هشت هزار و ۱۲۰ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و ۵۴۷ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط عوارض شهرداری و شماره تلفن‌های شهرداری های مناطق ۱۵ گانه را به شهروندان ارائه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 401592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.