ترمیم ۴۶۰ هزار مترمربع سیستم‌های آبیاری در اصفهان

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: تاکنون حدود ۴۶۰ هزار مترمربع سیستم‌های آبیاری در شهر ترمیم شده و تا پایان سال جاری ۴۰۰ هزار مترمربع دیگر ترمیم و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

فروغ مرتضایی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با اجرای خطوط لوله و کلکتورها، احداث منابع آب، ترمیم و توسعه سیستم‌های آبیاری تحت فشار همچنین اجرای شبکه‌های توزیع آب در شهر اقدامات خوبی برای تامین آب مورد نیاز فضای سبز انجام شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون هشت هزار و ۲۰۰ متر خطوط لوله و کلکتور در فضاهای سبز شهر اصفهان اجرا شده است، افزود: ایجاد افزون بر ۶۳ هزار متر خطوط لوله و کلکتور آب در حال انجام است که تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان ادامه داد: در خصوص احداث منابع آب، تاکنون پنج هزار و ۷۰۰ مترمکعب منبع احداث شده و هشت هزار و ۳۰۰ مترمکعب منبع آب دیگر نیز تا پایان سال‌جاری ساخته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص توسعه سیستم‌های آبیاری تحت فشار تاکنون ۱۵۱ هزار مترمربع شبکه اجرا شده و ۴۲۰ هزار مترمربع در حال انجام است که تا پایان امسال با تامین اعتبار مورد نیاز به اتمام می‌رسد.

مرتضایی‌نژاد با بیان اینکه تاکنون حدود ۴۶۰ هزار متر مربع سیستم‌های آبیاری در شهر ترمیم شده شده است، افزود: تا پایان سال جاری ۴۰۰ هزار مترمربع دیگر ترمیم و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۵ هزار و ۸۰۰ متر شبکه توزیع آب در شهر اصفهان اجرا شده و اجرای ۳۴ هزار و ۵۰۰ متر دیگر نیز تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تاکید کرد: پروژه‌های ذکر شده امسال در راستای توسعه آبرسانی به فضای سبز شهر اصفهان و مدیریت و افزایش راندمان مصرف آب در حال انجام است تا آبرسانی به صورت یکنواخت در شهر انجام و توزیع متعادل منابع آب را داشته باشیم.

کد خبر 401578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.