این پیام را خیلی جدی بگیرید

سیصد و پنجاه و ششمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش ایمنا، "این پیام را خیلی جدی بگیرید" عنوان نخست این روزنامه است که اختصاص به فوق ستاره این روز های سپاهان دارد . نیازمند در پیکان در نقش یک ستاره ظاهر شد و توانست رحمان احمدی را نیمکت نشین کند. وی با حضور در سپاهان این روند را به خوبی ادامه داد و حالا پس گذشت دو سال هم جایگاهی در تیم ملی برای خود دست و پا کرده است و هم توانسته به عنصر کلیدی این روزهای سپاهانی ها تبدیل شود.

"باز هم حق با کی روش بود" عنوان دیگری از این رسانه است که اختصاص به  نظرات کی روش مربی سابق تیم ملی ایران دارد. کی روش معتقد بود که تیم های ایرانی به دلیل اینکه در فصل بدنسازی به دلیل کامل نبودن تیمشان نمیتوانند دور بدنسازی را به خوبی طی کنند و به همین خاطر تیم ملی را به اردو های بلند مدت میبرد که این عمل با واکنش و حملات تند مسئولان تیم ها رو به رو میشد . حال پس از رفتن وی این موضوع بار دیگر بر همگان اثبات شده است.

'دوباره تو توره ؟" عنوان پایانی این رسانه است که اختصاص به شایعاتی مبنی بر بازگشت ابراهیم توره مهاجم قاتل آن روزهای سپاهان دارد. توره با انتشار تصویری در لباس سپاهان و استفاده از کلمه < بزودی > به این شایعات قوت بخشید.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 401562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.