کشف بیش از ۱۰ هزار قطعه انواع پرنده وحشی در منطقه مسکونی کرمانشاه

مدیرکل اداره پیشگیری و رئیس اجرای احکام شهرداری کرمانشاه گفت: بیش از ۱۰ هزار انواع پرنده وحشی کشف در منطقه مسکونی در کرمانشاه کشف و نسبت به جمع‌آوری و پاکسازی محل اقدام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامرضا شهبازی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی گزارش‌های مردمی در خصوص نگهداری انواع پرنده وحشی در مکان مسکونی در محیط زندگی شهری که بوی تعفن، آلودگی محیط و صدای ناهنجار آن‌ها باعث آزار و اذیت شهروندان شده بود برابر بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری که نگهداری و پرورش هرنوع پرنده تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب می‌شود مامورین اداره‌کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری و کارشناسان اداره کل دامپزشکی و اداره بهداشت و بازرسان اداره اصناف در روز گذشته _دوشنبه  ۲۵ آذر ماه_ از این مکان بازرسی و بیش از ۱۰ هزار انواع پرنده وحشی کشف کردند، همچنین به مالک اخطار داده شد ظرف مدت ۴۸ ساعت نسبت به جمع‌آوری و پاکسازی مکان مورد نظر اقدام کند.

وی با اشاره به ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، ماده ۵ قانون دامپزشکی و بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، افزود: با افرادی که اقدام به نگهداری و پرورش هر نوع پرنده یا احشام در محیط زندگی شهری کنند برابر قانون رفتار خواهیم کرد.

شهبازی با بیان اینکه با متخلفان و سازندگان بناهای غیرمجاز به شدت برخورد و با کسی مماشات نخواهیم کرد، افزود مامورین این اداره کل چندین مورد ساخت و ساز که به صورت غیرمجاز در مناطق هشتگانه شهرداری اقدام به دیوارکشی و پی‌کنی کرده بودند را طی روزهای اخیر رفع تخلف کردند.   

شهبازی اظهار کرد: با ساخت و سازکنندگان غیرمجاز که بدون توجه و رعایت اصول فنی و شهرسازی اقدام می‌کنند برابر قانون رفتار خواهیم کرد.

کد خبر 401554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.