سهم قانونی شهرداری یزد از جرائم رانندگی پرداخت نمی‌شود

سخنگوی شورای شهر یزد گفت: متاسفانه شهرداری از سهم قانونی جرائم راهنمایی و رانندگی که باید پرداخت تا برای زیرساخت‌ها هزینه شود، بی بهره است.

حمیدرضا قمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا  ضمن تشریح مباحث مطرح شده در نشست اعضای شورای شهر با استاندار یزد اظهار کرد: معمولا زیرساخت‌ها از سوی شهرداری انجام می‌شود، اما عملا در مدیریت ترافیک شهرداری تاثیرگذار نیست و بعضا در شورای ترافیک شهرداری باید تسلیم پلیس راهور باشد که این امر پذیرفتنی نیست.

وی بحث سرمایه گذاری شهری را یکی دیگر از مسائل مطروحه در این جلسه عنوان کرد و افزود: وقتی سرمایه‌گذار به شهر می‌آید باید احساس امنیت داشته باشد و با آرامش خاطر برای سرمایه گذاری حضور پیدا کند.

قمی با بیان اینکه شورای شهر تقاضای مدیریت این موضوع را از شخص استاندار به عنوان رئیس شورای تامین استان دارد، گفت: بعضاً فضای مجازی مسموم سرمایه گذار را فراری می‌دهد و رغبتی برای حضور سرمایه‌گذار باقی نمی‌گذارد.

وی بحث و تبادل نظر در خصوص برقراری پروازهای خارجی در فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی را موضوع دیگر عنوان شده در جلسه دانست و یادآور شد: سفرایی که در یزد حضور پیدا کردند علاقمند به ارتباط با یزد هستند و در دیپلماسی شهری برقرار بودن پرواز های بین المللی یکی از اصول اولیه به حساب می‌آید.

سخنگوی شورای شهر یزد در ادامه، اجرایی شدن مدیریت یکپارچه شهری را مهمترین درخواست‌های شورای شهر یزد در دیدار با استاندار دانست.

این مقام مسئول موضوعاتی از قبیل سفرهای خارجی اعضای شورای شهر، برگزاری جلسات مدون شورا با استاندار، توجه به بافت تاریخی شهر یزد و موضوعات مرتبط با امور خدمات شهری را از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه دانست.

وی مشارکت و همدلی استاندار یزد در همراهی با برنامه های شورای شهر را ستود و خواستار تقویت و تسری این روحیه در سایر بخش‌های دولتی شد.

کد خبر 401535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.