بلیط یکطرفه کالدرون به آرژانتین؟/ حالا استراما نمی‌خواهد

در حالی که باشگاه استقلال مطالبات استراماچونی را به صورت چک به او پرداخت کرده است او برای دریافت مبلغ هنوز اقدام نکرده است موضوعی که تداوم آن داستان استقلال و استراما را به خط پایان می‌رساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابهام ماندن استراماچونی در ایتالیایی یا بازگشت او به تهران، حواشی پیرامون پرداختی های کالدرون و پایان داستان مشکلات مالیاتی رحمتی مهم‌ترین عناوین روزنامه های ورزشی صبح امروز- سه شنبه ۲۶ آذر- بود.

روز گذشته پس از نصب تابلوی خیابانی در تهران با نام ناصر حجازی، پس از ساعاتی نام اسطوره استقلال روی آن مخدوش شد، "خبرورزشی" با عنوان "محال است کار هواداران پرسپولیس باشد" از اظهارات همسر ناصر حجازی در این خصوص نوشت، البته که پس از گذشت چند ساعت این تابلو به حالت اولیه خود بازگشت، این روزنامه در بخش دیگری با لحن تندی نسبت به دریافتی‌های کمال کامیابی نیا اعتراض کرد داستانی که از نوشتن نام او به عنوان لیست مازاد در همین روزنامه آغاز شد.

"ایران ورزشی" با عنوان "بلیط یکطرفه کالدرون به آرژانتین" از احتمال رفتن دائمی کالدرون از پرسپولیس به دلیل مسائل مالی نوشت، موضوعی که با توجه به ماجرای استراما و استقلال دور از انتظار نیز نیست و مدیران سرخ‌ها باید زودتر از این‌ها به آن وارد شوند.

"گل" عنوان اول خود را به ماجرای استقلال و استراماچونی اختصاص داده است و با عنوان "پول نشست خودش ننشست" از پرداخت مطالبات استراماچونی به صورت چک نوشت، چکی که اگر تا عصر امروز توسط مرد ایتالیایی برداشت نشود چک او خواهد سوخت و عملا بازگشت او به استقلال منتفی خواهد شد.

"ابرار ورزشی" عنوان اول خود را به مشکلات مالیاتی رحمتی استقلال اختصاص داده است و با عنوان "مشکل مالیاتی رحمتی برطرف شد" از حل مشکلات پیرامون رحمتی و استقلال نوشت.

داستان دعوت بازیکنان تیم ملی امید و باشگاه‌های آنها مشکلی بوده است که بعد از رشد تیم‌های پایه در ایران ایجاد شد و حتی دعواهای رسانه‌ای زیادی نیز ایجاد می‌کرد آخرین سری از این بازیکنان ملی‌پوشان انتخابی المپیک ۲۰۲۰ علی‌الخصوص قائدی بود، حال "هدف" با عنوان "قائله قائدی" از مشکلات مهاجم گلزن استقلال در خصوص تیم ملی امید نوشت.

حق پخش تلویزیونی یکی از تفاوت‌های فوتبال ایران و فوتبال مدرن جهان بوده است، جایی که خیلی از تیم‌ها روی مبلغ آن حساب باز می‌کنند و بعضی با آن بازیکنان تراز اول می‌خرند اما حق پخش تلویزیونی هرگز به ایران نرسید حال "پیروزی" با عنوان "آیا فوتبال به حق پخش می‌رسد" از اظهارات تاج نوشت که نوید این اتفاق را داده بود.

کد خبر 401528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.