۱۴۸۸ زوج در انتظار دریافت جهیزیه هستند

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی اصفهان، گفت: اعتبار جهیزیه ۹۸ تا به حال ۷۳۰ میلیون ریال محقق شده که تاکنون به ۱۰ زوج جهیزیه غیرنقدی به مبلغ ۱۸ میلیون تومان اهدا شده است همچنین یک هزار و ۴۸۸ نفر هم در سال جدید در نوبت دریافت جهیزیه هستند.

علی اصغر شاهزیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص میزان اعتبار جهیزیه برای مددجویان بهزیستی، اظهار کرد: اعتبار جهیزیه ۹۸ تا الان ۷۳۰ میلیون ریال محقق شده است که به ۱۰ زوج جهیزیه غیرنقدی به مبلغ ۱۸ میلیون تومان اهدا شده است.

وی در خصوص افراد در نوبت برای دریافت جهیزیه، افزود: یک هزار و ۴۸۸ نفر هم در سال جدید در نوبت دریافت جهیزیه هستند که خیران محترم می‌توانند برای کمک به امر تامین جهیزیه با سامانه خیرین بهزیستی ۰۳۱۳۶۴۱۲۹۸۸ تماس بگیرند.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی اصفهان تصریح کرد: اقلام جهیزیه شامل اجاق گاز، یخچال، فرش، پلوپز، ماشین لباسشویی، پتو و فرش و موارد دیگر است که به هر زوج چند قلم تعلق می‌گیرد.

وی در خصوص شرایط زوجینی که شامل دریافت جهیزیه هستند، گفت: این افراد باید مددجوی بهزیستی باشند، همچنین افراد دارای معلولیت، فرزندان زنان سرپرست خانوار و فرزندان خانه‌های کودک و نوجوان بهزیستی می‌توانند از کمک جهیزیه این دستگاه استفاده کنند.

کد خبر 401523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.