تاسیس فدراسیون جهانی ورزش برای خبرنگاران و رسانه‌ها

فدراسیون بین المللی ورزش برای خبرنگاران و رسانه‌ها (IFSJM) با هدف سازمان دهی و برگزاری مسابقات بین المللی تاسیس و شروع به فعالیت نمود.

به گزارش ایمنا، کریم مقدم موسس و رئیس جهانی این فدراسیون با اعلام این خبر، اظهار کرد: بیش از یکصد سال است که خبرنگاران و روزنامه نگاران از طریق رسانه های مختلف خبری در سراسر جهان اخبار و رویدادهای فدراسیون‌های ورزشی را پوشش می دهند و علی رغم اینکه پس از بازیکنان و مربیان نزدیک ترین افراد به مسابقات بودند تنها راوی و تصویر گر اخبار و افتخار آفرینی تیم های ورزشی کشورها بوده و هیچگاه موفق به حضور در مسابقات ورزشی در سطح جهانی و بین المللی را در قالب یک تیم رسانه ای تجربه نکردند و این در حالی است که صنف کارگران، دانشجویان، دانش آموزان، آتش نشانان و ارتش های جهان سالهاست دارای فدراسیون بین المللی و مستقل ورزشی هستند و همه ساله مسابقات جهانی و بین المللی برگزار می‌کنند.

رییس جهانی این فدراسیون با اشاره به سابقه ۲۷ ساله فعالیت بین المللی خویش در حوزه خبرنگاری ورزشی افزود: سابقه طولانی فعالیت در حوزه خبرنگاری ورزشی و همچنین ۱۷ سال تجربه مربیگری ورزشی در شش کشور مختلف جهان عامل اصلی تاسیس این فدراسیون بود.

وی افزود: دفتر جهانی فدراسیون IFSJM در کشور ارمنستان است و از این پس خبرنگاران ، نویسندگان، عکاسان، تصویر برداران و کارکنان تمامی رسانه های دیداری، شنیداری، مکتوب و آنلاین می توانند با عنوان رسانه خود در مسابقات جهانی شرکت و با رسانه های دیگر کشورها رقابت کنند.

مقدم خاطر نشان کرد به زودی اولین دوره مسابقات جهانی فوتسال برگزار خواهد شد و اطلاعات تکمیلی در سایت فدراسیون به نشانی www.ifsjm.org اعلام خواهد شد.

منبع: ورزش سه

کد خبر 401519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.