سالن ساری استاندارد نیست/ حاشیه از نیمکت ها شروع می شود

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: سالن ساری استاندارد نیست و دیگر تیم ها که به این شهر می روند به مشکل برمی خورند و نمی توانند بازی خودشان را به نمایش بگذارند.

حمید رضا بیغم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه بازی با شهروند ساری، اظهار کرد: ساری در خانه خود بازی می کند، سالن آن ها کوچک تر از حد استاندارد است و تماشاگران زیادی دارند که کار را برای تیم های بزرگ سخت می کند. تمام تلاش را انجام می دهیم که با کمک بازیکنان نخست بازی خوب انجام دهیم و بعد از آن نتیجه بگیریم تا به اصفهان برگردیم.

وی ادامه داد: تنها مهران عالیقدر را مصدوم داریم و دیگر بازیکنان آماده مسابقه هستند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند با بیان اینکه تمرینات بیشتر تاکتیکی است، تصریح کرد: باتوجه به اینکه چهار نفر از بازیکنان ملی پوش تیم در تورنمت مشهد حضور داشتند و بعد از آن سه بازی خارج از خانه پشت سرهم داشتیم که متاسفانه باید با اتوبوس سفر می کردیم تصمیم گرفتیم در تمرینات بیشتر تاکتیک کار کنیم تا بازیکنان ابرای مسابقه انرژی داشته باشند.

بیغم درخصوص بازیکنان باتجربه بازیکنان تیم، خاطرنشان کرد: اگر بازیکنان یک تیم تجربه کافی نداشته باشند، تیم ها به بازی انتحاری روی می آورند، ولی وقتی بازیکنان با تجربه باشند به جای بازی احساسی عقلانی بازی می کنند. 

وی با اشاره به اینکه معمولا تماشاگران ساری تیم خودشان را تشویق می کنند، اظهار کرد: حاشیه از نیمکت‌نشین‌ها وارد تماشاگران می شود. می دانیم مردم ساری فهیم هستند و اگر نیمکت تیم ها کاری نکنند که مشکلی به وجود بیاید بعید می دانم  که اتفاق خاصی رخ دهد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند ادامه داد: سالن ساری استاندارد نیست و دیگر تیم ها که به این شهر می روند به مشکل برمی خورند و نمی توانند بازی خودشان را به نمایش بگذارند. تیم ساری به دلیل تمریناتی که در این سالن انجام می دهد به فضای آن عادت دارد. در نهایت تیم فوتسال ساری قابل احترام است و چند بازیکن خوب و با تجربه دارد که همیشه به این تیم کمک کردند.

بیغم در رابطه با هدفگذاری تیم، تصریح کرد: به خاطر اینکه از اول فصل بازیکن مصدوم و محروم داشتیم، هیچ زمانی با یک تیم کامل وارد بازی نشدیم که شرایط ما را سخت می کرد. فکر می کنم از هفته آینده یک تیم کامل داشته باشیم و بتوانیم در بازی های باقی مانده نتیجه مورد نیاز را کسب کنیم.

کد خبر 401503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.