مدارس شهرستان های غرب و جنوب استان اصفهان تعطیل شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به شدت بارش برف و افت دما در مناطق غربی و جنوبی استان، گفت: فردا سه شنبه تمام مقاطع تحصیلی شهرستان های فریدونشهر، چادگان، بویین میاندشت، فریدن، تیران و کرون و مدارس ابتدایی و پیش دبستانی سمیرم تعطیل شد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به شدت بارش برف و کاهش دما در مناطق غرب و جنوب استان اظهار کرد: فردا - سه شنبه ۲۶ آذر ماه- تمام مقاطع تحصیلی شهرستان های فریدونشهر، چادگان، بویین میاندشت، فریدن، تیران و کرون و همچنین مدارس ابتدایی و پیش دبستانی سمیرم تعطیل شد. 

وی با بیان اینکه تعطیلی مدارس این مناطق با توجه به افت دما و لغزندگی جاده ها صورت می گیرد، افزود: سایر مقاطع تحصیلی شهرستان سمیرم نیز با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به تداوم بارش برف در مناطق غرب و جنوب استان و بارش باران در مناطق مرکزی و همچنین پیش بینی افت دما در ساعات اولیه بامداد و لغزندگی جاده ها، شهروندان و مسافران اصول ایمنی تردد در محورهای جاده ای را رعایت کنند.

وی ادامه داد: همچنین مقاطع ابتدایی و پیش دبستان شهرستان خوانسار وتمامی مقاطع تحصیلی بخش مهردشت نجف اباد و سایر مقاطع تحصیلی شهرستان  خوانسار  با یک ساعت تاخیر اغاز خواهد شد.

کد خبر 401487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.