گواردیولا: بند فسخ یک طرفه در قراردادم نیست

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی گفت: در قراردادم با باشگاه منچسترسیتی، بندی وجود ندارد که به او اجازه فسخ یک طرفه را بدهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پپ گواردیولا، سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی تاکید کرده است که در قرارداد او با باشگاه منچسترسیتی، بندی وجود ندارد که به او اجازه فسخ یک طرفه را بدهد.

از آن جایی که در روزهای اخیر تیم منچسترسیتی نتایج قابل قبولی نگرفته و موفق نشده است تا موفقیت‌های فصل قبل خود را تکرار کند، شایعه‌ها و گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال قطع همکاری پپ و آبی‌پوشان منچستر به گوش می‌رسد، اما گواردیولا در این رابطه گفته است که قصد دارد تا پایان قراردادش یعنی سال ۲۰۲۱ در منچسترسیتی باقی بماند و حتی اگر شرایط مهیا شود به فکر تمدید قرارداد نیز هست.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی از زمان پیوستن به این تیم در تابستان سال ۲۰۱۶ تاکنون موفق شده است تا دو عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاورد.

وی ماه گذشته نیز اذعان کرده بود: قصد دارم در این تیم بمانم؛ از همکاری با باشگاه و بازیکنان لذت می‌برم و اگر مردم فکر می‌کنند که صرفا به خاطر عقب افتادن از لیورپول و کسب چند نتیجه نامطلوب قرار است تا باشگاه را ترک کنم، قطعا مرا نشناخته‌اند. اگر باشگاه من را بخواهد، قطعا فصل آینده نیز اینجا خواهم ماند.

به هر حال، این روزها شرایط برای سرمربی مطرح سیتی خوب نیست و آبی‌پوشان در تلاش هستند تا بتوانند به روند پیروزی‌های متوالی خود بازگردند.

کد خبر 401470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.