۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸
شکایت بارسا از VAR

مدیرعامل باشگاه بارسلونا، جوزپ ماریا بارتومئو به خبرگزاری‌ها گفت: شکایت نامه‌ای را تنظیم کرده و به فدراسیون فوتبال اسپانیا ارسال خواهد کرد تا شکایت خود را نسبت به کاربرد کمک داور ویدئویی در پایان بازی آنوئتا اعلام کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پس از تساوی ۲ بر ۲ بارسلونا برابر رئال سوسیداد در دیدار روز شنبه این دو تیم، حاشیه‌ها و مسائلی راجع به نقش کمک داور ویدئویی (VAR) در نتیجه این مسابقه مطرح شد.

مدیرعامل باشگاه بارسلونا، جوزپ ماریا بارتومئو به خبرگزاری‌ها گفت: شکایت نامه‌ای را تنظیم کرده و به فدراسیون فوتبال اسپانیا ارسال خواهد کرد تا شکایت خود را نسبت به کاربرد کمک داور ویدئویی در پایان بازی آنوئتا اعلام کند. بارسایی‌ها اعتقاد داشتند که در لحظات پایانی بازی باید خطای پنالتی صورت گرفته روی جرارد پیکه اعلام می‌شد.

در همین رابطه جوزپ ویوس، سخنگوی باشگاه بارسلونا در ابتدایفصل گفته بود: از کمک داور ویدئویی حمایت می‌کنیم و کاملا به آن باور داریم. وار ابزار فوق العاده‌ای است که به داوران کمک می‌کند تا خطاهای خود را کاهش دهند. مشخصا لازم است که وار به کار خود ادامه دهد و ایرادها و نقایص آن به حداقل برسد، اما اساس کلی استفاده از آن نباید صرفا به خاطر یک اشتباه در جریان مسابقه تغییر کند.

مسلماً بازیکنان بارسلونا نیز در رابطه با تصمیمات گرفته شده ناراضی بودند. سرخیو بوسکتس در این رابطه اظهار کرد: واقعا چه تفاوتی بین صحنه پنالتی که به بازیکنان سوسیداد داده شد با صحنه مشکوک لحظات آخر وجود دارد؟

بارسایی‌ها در شرایطی نتوانستند سه امتیاز کامل این مسابقه را کسب کنند که خطر صدرنشینی رئال مادرید در صورت پیروزی برابر والنسیا را نیز احساس می‌کردند.

کد خبر 401469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.