همتی: «یک خبر و یک تقدیر و یک نظر»

رئیس کل بانک مرکزی در صفحه شخصی اینستاگرام خود از همراهی مردم که فضای لازم به سفته بازان و دلالان ندادند و همراهی لازم را با بانک مرکزی داشتند، قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالناصر همتی در صفحه شخصی اینستاگرام خود متنی با عنوان "یک خبر و یک تقدیر و یک نظر" منتشر کرد: "خبر خوب و امیدوارکننده! رشد مثبت تولید ناخالص داخلی بدون نفت، در شش ماه اول سال ۱۳۹۸ است. در سه ماهه دوم سال، شاهد رشد ۹.۵+ درصد کشاورزی و رشد ۰/۴+ درصد گروه صنعت و معدن و رشد ۱/۴- درصد خدمات بودیم. بنابراین، با ثبت رشد ۰/۶+ درصد در سه ماهه دوم سال، در مجموع رشد ۰/۵+ درصدی برای نیمه اول سال ثبت می‌شود. بخش نفت نیز شرایط خاص  خود را دارد.

حضور محترم بانک مرکزی و مدیریت اصولی و علمی بازار ارز، یکبار دیگر ثبات نسبی را به بازار برگرداند. از همراهی مردم عزیز، که فضای لازم به سفته بازان و دلالان ندادند و همراهی لازم را با بانک مرکزی داشتند، قدردانی می‌کنم.

نظر، مربوط است به سرنوشت دو لایحه پالرمو و CFT. یقین دارم اعضای مجمع محترم تشخیص مصلحت نظام، ختما حساسیت موضوع و ضرورت تداوم مناسبات بانکی و پولی در شرایط تحریم را درنظر می‌گیرند. بپذیریم که بانک مرکزی، در حدی که در این شرایط بسیار سخت و حساس، تکلیف دارد، حقی هم در تصمیم‌سازی داشته باشد."

کد خبر 401467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.