تشکیل ۱۴ پرونده تخلف تاکسیرانان سبزوار

معاون سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سبزوار گفت: از زمان افزایش قیمت بنزین تاکنون ۱۴ پرونده تخلف تاکسی در ارتباط با افزایش خودسرانه کرایه در این شهر تشکیل شده است.

به گزارش ایمنا، بهزاد ریواده اظهار کرد: از این تعداد تخلف ۱۱ مورد در سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رسیدگی و اعمال قانون شده است.

وی ادامه داد: پرونده سه راننده تاکسی که تخلف گرانفروشی را تکرار کرده بودند برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

معاون سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سبزوار گفت: با اجرای طرح سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین، نظارت بر فعالیت تاکسی‌های این شهر بیشتر شده و برای جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت، عملکرد تاکسی‌داران درون‌شهری، رانندگان تاکسی‌های بی‌سیم، تاکسی تلفنی و سرویس مدارس از سوی بازرسان سازمان حمل و نقل بار و مسافر رصد می‌شود.

ریواده افزود: نرخ کرایه تاکسی در این شهر همان قیمت مصوب ابتدای سال جاری است و رانندگان حق دریافت هزینه اضافی از مسافران را ندارند.

وی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را  از طریق شماره تلفن ۴۴۶۶۷۴۰۰ با اعلام کد تاکسی و نام آژانس به واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اعلام کنند.

معاون سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سبزوار یادآور شد: روزانه ۱۰۰ هزار مسافر درون‌شهری در سبزوار با هزار و ۱۸۰ دستگاه تاکسی جابه‌جا می‌شوند که از این تعداد ۱۴۰ دستگاه تاکسی بی‌سیم است.

کد خبر 401458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.