سقوط شاهین، ازدست رفتن سرمایه شهرداری است

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: در صورت سقوط شاهین هم شهرداری در از دست دادن یک سرمایه ارزشمند ضرر می‌کند و هم یک نارضایتی بزرگ برای فوتبال دوستان بوشهری ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالخالق برزگرزاده امروز (دوشنبه) در حاشیه جلسه علنی شورای شهر بوشهر اظهار کرد: کار نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر آغاز شده و خبرهایی مبنی  بر جدایی دو بازیکن تاثیر گذار شاهین به  دلیل عدم پرداخت ۵۰ درصد مطالبات آنها طبق قرار داد به گوش می رسد.

وی افزود: سرمربی شاهین  نیز یک لیست هفت نفره بازیکن برای جذب داده که شاید نتوان همه آنها را جذب کرد ولی باید با یک برنامه ریزی و تامین منابع مالی تعدادی از بازیکنان مورد نظر به طور قطع جذب شوند.

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: حضور شاهین در لیگ برتر باعث  ایجاد شور و نشاط در بین مردم شده و ما یک نیم فصل وقت داریم تا با ترمیم تیم و جذب بازیکنان توانمند این سرمایه که با حمایت‌های خوب مدیریت شهری به دست آمده در لیگ برتر حفظ شود.

وی اضافه کرد: در صورت سقوط شاهین هم شهرداری در از دست دادن یک سرمایه ارزشمند ضرر می کند و هم یک نارضایتی بزرگ برای فوتبال دوستان بوشهری ایجاد می‌شود.

برزگرزاده خاطرنشان کرد: بوشهری‎ها با شور و شوق خاصی هر هفته بازی‌های شاهین در لیگ برتر را پیگیری می‌کنند از این رو ضرورت دارد با تامین منابع مالی هم مطالبات بازیکنان طبق قرارداد پرداخت و هم اینکه زمینه جذب چند بازیکن کار آمد فراهم شود.

وی در ارتباط با تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر نیز گفت: از شهردار بوشهر درخواست دارم مصوبه هفت میلیارد ریالی شورا در مورد تیم ایران جوان نماینده استان در لیگ دسته دوم کشور را اجرایی کند تا در پایان فصل شاهد صعود این تیم به لیگ دسته یک فوتبال کشور باشیم.

کد خبر 401423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.