۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
دود به دل هوا نکنیم!

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر با توجه به پدیده اینورژن و آلودگی هوا ۳۰۰ تابلوی تبلیغات شهری" دود به دل هوا نکنیم" را گوشزد می‌کند.

احمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه در آذرماه با پدیده اینورژن یا همان وارونگی و پیرو آن آلودگی هوا مواجه هستیم که این پدیده آزاردهنده فعالیت مدارس را مختل می کند، لازم بود توصیه‌هایی را با مردم در میان بگذاریم تا با همکاری آنها در راستای کاهش آلودگی هوا گام برداریم.

وی افزود: در تابلوهای تبلیغات شهری با عنوان «دود به دل هوا نکنیم» و با هدف آگاهی‌رسانی در خصوص رفتارهای شهروندی، از شهروندان درخواست شده با توجه به وارونگی هوا تا حد امکان کمتر از خودروهای سرنشین استفاده کرده و بیشتر با وسایل حمل ونقل عمومی سفرهای درون شهری را انجام دهند.

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان تبلیغات شهری را از جمله فعالیت‌های مستمر اداره توسعه فرهنگ شهروندی دانست و خاطرنشان کرد: این تبلیغات هر دو هفته یک بار با موضوعات شهروندی در حوزه مدیریت شهری بر روی ۳۰۰ تابلوی راهنمایی سطح شهر نصب می‌شود.

وی گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از تولیدات فرهنگی و برنامه‌های اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان می‌توانند با شماره ۶۱-۳۴۴۶۷۳۶۰ تماس گرفته یا به وب سایت shahrvandi-isf.ir مراجعه کنند.

کد خبر 401413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.