مسیر دوچرخه حدفاصل آذر تا شمس‌آبادی تکمیل می شود

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از تکمیل مسیر دوچرخه‌سواری حدفاصل خیابان آذر تا خیابان شمس‌آبادی در هفته آینده خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح ۷۵ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

مهین شکرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: طرح احداث مسیر دوچرخه خیابان عباس‌آباد حدفاصل خیابان اردیبهشت تا شمس‌آبادی در دستور کار است که بخشی از آن در ضلع شمال خیابان با عرض لاین یک متر و ۹۰ سانتی متر به صورت دو طرفه اجرا شده است.

وی از تکمیل مسیر دوچرخه‌سواری حدفاصل خیابان آذر تا خیابان شمس‌آبادی در هفته آینده خبر داد و افزود: طول مسیر دوچرخه‌سواری ۹۰۰ متر است تا به رینگ دوچرخه سواری چهارباغ متصل شود.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه‌های مهم منطقه یک، گفت: از جمله پروژه‌های این منطقه، ادامه خیابان اردیبهشت حدفاصل میرداماد تا طالقانی و پارکینگ زیرسطحی آن است که امیدواریم آزادسازی آن به زودی به پایان برسد و خیابان احداث و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه خیابان کاشانی از سمت جنوب به شمال و خیابان اردیبهشت از سمت شمال به جنوب یکطرفه است، تکمیل ادامه خیابان اردیبهشت می‌تواند در کاهش ترافیک منطقه تاثیرگذار باشد.

شکرانی گفت: پارکینگ زیرسطحی خیابان اردیبهشت با گنجایش ۱۱۰ دستگاه خودرو برای مراجعه‌کنندگان بیمارستان کاشانی و خیابان طالقاتی مفید خواهد بود.

وی تصریح کرد: از دیگر پروژه‌های منطقه یک راه‌اندازی خط اتوبوس ویژه شرقی- غربی در مسجدسید بوده که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با بیان اینکه در زمینه پروژه‌های آبرسانی، کلکتور شرقی- غربی در دست احداث است، گفت: منبع آبی باید احداث شود تا در هنگام بحران‌های خشکسالی نجات‌بخش فضای سبز منطقه باشد.

وی خاطرنشان کرد: احداث ایستگاه آتش نشانی در خیابان چهارباغ پایین که هسته مرکزی شهر را پوشش خواهد داد در شرف مناقصه است و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

کد خبر 401398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.