۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
احداث پردیس فرهنگی در کاشان

شهردار کاشان از احداث پردیس بزرگ فرهنگی این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، سعید ابریشمی‌راد با بیان اینکه ارتقای فرهنگ و هنر باعث ارتقای جامعه شهری می شود، اظهار کرد: روح هر شهر مربوط به فعالیت های اجتماعی آن است که در بستر جامعه جریان پیدا می کند.

وی افزایش تعاملات اجتماعی کارآمد و مناسبات جامعه محور را از جمله ارکان افزایش نشاط اجتماعی در شهر دانست و عنوان کرد: از آنجا که فرهنگ و هنر از جمله ابزارهای افزایش تعاملات اجتماعی است باید برای ارتقای این دو مولفه در جامعه شهری تلاش کنیم.

شهردار کاشان از احداث پردیس فرهنگی کاشان به عنوان بزرگترین بنای این حوزه در کاشان خبر داد و تصریح کرد: این پروژه با زیربنای پنج هزار و ۲۰۰ مترمربع در یکی از مناطق کم برخوردار کاشان احداث می‌شود.

ابریشمی‌راد با اشاره به احداث این پردیس اضافه کرد: یکی از سیاست‌های شهرداری کاشان افزایش فضای کالبدی فرهنگی و هنری شهر در مناطق کمتر برخوردار کاشان است که علاوه بر پردیس فرهنگی کاشان اماکن فرهنگی هنری دیگری نیز در مناطق کمتر برخوردار ساخته و یا در حال ساخت است.

وی با اشاره به عملیات اجرایی سالن ۶۰۰ نفره جنب این پردیس اظهار کرد: با توجه به نوسان شدید قیمت ها برای تکمیل این پروژه تا حدود چهار برابر پیش‌بینی‌ها اعتبار لازم است.

شهردار کاشان با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری پلاتوی سپهر فرهنگسرای مهر افزود: این سالن نمایش با جدیدترین استانداردها همزمان با آغاز پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

ابریشمی‌راد  با بیان اینکه اجرای پل رودخانه سوک چم کاشان آغاز شده است، عنوان کرد: احداث این پل با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال در حال اجراست.

وی اظهار کرد: اجرای این پل بتنی با دهانه ۱۰ متری همسطح با طول ۶۰ متر و ارتفاع سه متر صورت گرفته است.

شهردار کاشان هدف از اجرای این پروژه را ارتقای سطح ایمنی و رفع خطر هنگام سیلاب دانست و تصریح کرد: این پل در بلوار قطب راوندی جنب دانشگاه مهد علم توسط معاونت عمران شهرداری کاشان احداث می‌شود.

ابریشمی‌راد با اشاره به تلاش این نهاد برای بهسازی معابر کاشان به خصوص در بافت تاریخی و قدیمی کاشان عنوان کرد: به این منظور بلوار نماز کاشان با اعتباری بالغ بر شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بهسازی می‌شود.

وی با بیان اینکه برای بهسازی این بلوار چهار هزار متر مکعب خاکبرداری و مخلوط ریزی شده است، یادآور شد: بهسازی این بلوار شامل شش هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت، جدول‌گذاری و همچنین بهسازی فضای سبز آن است.

کد خبر 401382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.