جدال ذوب‌آهن در قزوین/رقابت سنگین برای صدر

تیم بسکتبال ذوب آهن در هفته پایانی نیم فصل اول رقابت‌ها مقابل شورا و شهرداری قزوین قرار خواهد گرفت، تیم‌های پتروشیمی بندر امام و شهرداری گرگان نیز برای صدرنشینی با رقیبان روبرو خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته پایانی لیگ بسکتبال کشور امروز با برگزاری هفت دیدار به پایان می‌رسد. ذوب آهن اصفهان از سایت ۱۶ امروز ۲۵‌ابان‌ماه میهمان تیم قعر جدولی شورا و شهرداری قزوین است. ذوبی‌ها که روند سینوسی در نیم فصل اول لیگ داشتند، تلاش خواهند کرد تا با پیروزی به تعطیلات نیم فصل روند. 

شاگردان مهران حاتمی در مسابقات گذشته از ثبات لازم برخوردار نبودند و علی‌رغم پیروزی در چند بازی بزرگ چندین بازی را نیز با باخت‌های دور از باور پشت سر گذاشتند. ذوب‌ آهن در هفته گذشته با قبول شکست مقابل اکسون تهران شرایط سختی در جدول پیدا کرد و اکنون در رده دهم جدول ۱۴ تیمی لیگ بسکتبال قرار دارد. شورا و شهرداری قزوین نیز در رده سیزدهم‌ جا خوش کرده و امیدوار است با پیروزی مقابل حریف اصفهانی‌ شرایط خود را بهبود بخشد.

در دیگر بازی مهم‌ هفته پتروشیمی بندرامام صدرنشین با غول کش لیگ یعنی شهرداری بندرعباس رقابت خواهد کرد. شهرداری گرگان مقابل پالایش نفت آبادان قرار خواهد گرفت تا در صورت لغزش پتروشیمی بندر امام و پیروزی گرگانی‌ها، صدر جدول در پایان نیم فصل رقابت‌ها سبز شود.

شیمیدر قم و اکسون تهران نیز که در چند هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفتند و روند رو به رشدی در جدول داشتند، با یکدیگر جدال خواهند کرد.

برنامه هفته سیزدهم به شرح زیر است:

شهرداری گرگان – پالایش نفت آبادان / ساعت ۱۸

اکسون تهران – شیمیدر قم / ساعت ۱۶  / پخش زنده از شبکه ورزش

پتروشیمی بندر امام – شهرداری بندرعباس / ساعت ۱۶

شورا و شهرداری قزوین – ذوب آهن اصفهان / ساعت ۱۷:۳۰

توفارقان آذرشهر – نیروی زمینی / ساعت ۱۶

مهرام تهران – رعد پدافند هوایی شهرکرد / ساعت ۱۸ 

صنعت مس کرمان – آویژه صنعت پارسا  / ساعت ۱۶

لازم به ذکر است که سه دیدار عقب افتاده لیگ برتر نیز در روز پنجشنبه و دوشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد که برنامه آن به شرح زیر است:

پنجشنبه ۲۸ آذرماه:

شورا و شهرداری قزوین - صنعت مس کرمان / ساعت ۱۶

ذوب آهن اصفهان - شهرداری گرگان / ساعت ۱۶

دوشنبه ۲ دی‌ماه:

 صنعت مس کرمان - مهرام تهران / ساعت ۱۶

کد خبر 401375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.