پروژه همسطح‌سازی قبور در آرامستان نوبیلی قزوین آغاز شد

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین، از آغاز اجرای پروژه کف‌سازی و همسطح‌سازی قبور در آرامستان نوبیلی خبر داد.

به گزارش ایمنا، حسین عموئی اظهار کرد: با هدف زیباسازی و تسهیل تردد در قدیمی‌ترین آرامستان شهر و همچنین درخواست شهروندان و تاکید شورای اسلامی شهر، پروژه همسطح‌سازی، کف‌سازی و محوطه‌سازی آرامستان نوبیلی قزوین آغاز شد.

وی با بیان اینکه همسطح نبودن قبرهای آرامستان نوبیلی، مشکلاتی را برای تردد آسان شهروندان ایجاد کرده است؛ افزود: پارچه نوشته‌هایی مبنی بر کف‌سازی این آرامستان در اطراف محل آرامستان نوبیلی نصب شده تا شهروندان و صاحبان قبور در جریان اجرای این پروژه قرار گیرند.

عموئی ادامه داد: طرح اولیه پروژه به همراه نقشه از طریق کارشناسان سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین تهیه شد و اجرای این پروژه در سه فاز و در سه ماه کاری با اعتبار اولیه ۳۰۰ میلیون تومان عملیاتی می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین فراهم کردن سهولت در رفت و آمد شهروندان به ویژه معلولین و جانبازان را یکی دیگر از اهداف پروژه کف‌سازی و محوطه‌سازی آرامستان نوبیلی عنوان کرد و گفت: از آنجایی که محوطه آرامستان نوبیلی در شش ماهه دوم سال با وجود تغییرات جوی با مشکلات آب‌گرفتگی مواجه می‌شد و همچنین برای ایجاد فضایی زیبا در این آرامستان تصمیم بر این شد تا اقدامات لازم به منظور کف‌سازی و محوطه‌سازی در این آرامستان در دستور کار قرار گرفت.

کد خبر 401374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.