پایان قهر یا پایان قهرمان

سرانجام روز دوشنبه موعود برای باشگاه استقلال فرارسید روزی که سرانجام تکلیف استراما و استقلال با هم روشن می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آخرین روز مهلت استراماچونی به استقلال و لبه تیغ رفتن یا ماندن او،واکنش تند محمد بنا پیرامون حواشی اخیر استراما و استقلال و معمای گلر شما یک پرسپولیس مهم‌ترین عناوین روزنامه های ورزشی صبح امروز- دوشنبه ۲۵ آذر - بود.

"خبرورزشی" مانند چند روز گذشته عنوان اول خود را به استراما اختصاص داده است و با عنوان "پایان قهرمان" از ابهام پایان قهر استراما یا قهرمانی استقلال با او نوشت، ابهام در روزی که همه آن را روز موعود استقلال و استراماچونی می‌دانند و تکلیف هر دو طرف مشخص خواهد شد.

"گل" با عنوان "باشگاه زودتر مربی انتخاب کند" از اظهارات هروویه میلیچ نوشت که شاید رگه هایی ناامیدی از بازگشت استراما در سخنان او باشد. 

"تا گردن سرمان کلاه گذاشتند" عنوان اول "ایران ورزشی" از اظهارات محمد بنا در خصوص استراما است کسی که به عزم ملی برای بازگرداندن سرمربی استقلال انتقاد کرد و این کار را یک عمل منفی خواند.

"بیرانوند کالدرون را لو داد" عنوان "هدف" در خصوص بازگشت قدرتمند بیرانوند به تمرینات پرسپولیس است، این در حالی است که کالدرون اعلام کرده بود بیرانوند به دلیل مصدومیت بازی با سایپا را از دست داده است.

"پیروزی" با عنوان "معمای شماره یک" از عملکرد درخشان رادوشویچ در بازی با سایپا و استراحت بیرانوند نوشت، عملکردی که حالا دروازه پرسپولیس را به جای یک قطبی بیرانوند و نیمکت نشینی رادو به یک معما تبدیل کرده است.

"ابرارورزشی" با عنوان "استراماچونی به استقلال برمی‌گردد" از اظهارات غلامپور نوشت که امیدوار است مرد ایتالیایی به نیمکت استقلال برگردد.

کد خبر 401339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.