آتش‌سوزی کامیون شمشال/اصلاح حریم گاوازنگ

در این بسته خبری از ابلاغ شیوه نامه راه اندازی سامانه GPS ماشین آلات عمرانی تا نصب ده المان شب یلدا در سنندج و روند اجرای پروژه‌های عمرانی منطقه سه شهرداری رشت را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

روزانه ۲۰۰ تن زباله در بروجرد جمع آوری میشود

رحیم جافری، شهردار بروجرد گفت: روزانه ۲۰۰ تن زباله توسط شهرداری جمع آ وری و دفن می شود که توجه به عدم تفکیک زباله در مبدا صدمات جبران ناپذیری به محیط زیست شهری وارد می کند.

حریم پروژه گردشگری گاوازنگ در زنجان اصلاح شد

سعید امیری، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان گفت: پروژه گردشگری گاوازنگ در گذشته بر روی خط دقیق حریم شهری قرار گرفته بود که با تلاش های انجام شده حریم این طرح اصلاح شد.

حریق کامیون حامل شمشال در بندرعباس

حسن امینی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: یک دستگاه کامیون حمل شمشال که از شرق به غرب جاده اسکله شهید رجایی در حال حرکت بود که در قسمتِ بار کامیون، دچار حریق شد.

روند اجرای پروژه‌های عمرانی منطقه سه شهرداری رشت

به منظور تسهیل عبور و مرور شهروندان و در راستای بهسازی آسفالت معابر شهر رشت، عملیات آسفالت، شن ریزی ، تسطیح و لوله گذاری و جدول گذاری در برخی از معابر محدوده منطقه سه شهرداری رشت انجام شد.

ابلاغ شیوه نامه راه اندازی سامانه GPS ماشین آلات عمرانی

سعید رضا جندقیان بیدگلی، معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: شیوه نامه قابلیت‌های مورد نیاز جهت راه اندازی سامانه تعیین موقعیت (GPS) برای ماشین آلات عمرانی و خدماتی دهیاری‌ها به استانداری‌ها ابلاغ شد.

اضافه شدن تجهیزات جدید به ناوگان برف روبی شهرداری مریانج

محسن معصوم علیزاده، شهردار مریانج با اشاره به آمادگی شهرداری مریانج در فصل زمستان گفت: ستاد عملیات زمستانی این شهرداری در ماه گذشته تشکیل و تصمیمات لازم به منظور آمادگی در برابر بارش نزولات آسمانی انجام شده است.

آغاز تعویض اتوبوس‌های فرسوده ورامین

حسین دهقان، شهردار ورامین از آغاز اجرای طرح تعویض مینی‌بوس‌های فرسوده در این شهر با اعطای تسهیلات بلاعوض خبر داد.

نصب ده المان شب یلدا در سنندج

شرمین شریفی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهر شهرداری سنندج از نصب ۱۰ المان به مناسبت شب یلدا در میادین اصلی این شهر خبر داد.

پسماندهای جمع‌آوری شده از سطح شهر اصفهان

حسین امیری، معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: روزانه ۸۰ تن پسماند خشک همچنین ۹۹۰ تن پسماند تر از سطح شهر اصفهان جمع آوری می‌شود.

اجرای ۳۴ پروژه عمرانی در منطقه هفت شیراز

سعید معصومی، مدیر منطقه هفت شهرداری شیراز گفت: در سال جاری ۳۴ پروژه عمرانی در سطح این منطقه در حال پیگیری و اجرا داریم که اعتبار این پروژه ها بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال است.

کد خبر 401302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.