تعطیلی تمامی دانشگاه‌ها و مدارس تهران به جز ۲ شهرستان

معاون استانداری تهران از تعطیلی تمامی دانشگاه‌های استان تهران و همچنین مدارس استان بجز ۲ شهرستان فیروزکوه و دماوند فردا دوشنبه خبر داد.

به گزارش ایمنا، تقی‌زاده در این باره اظهار کرد: پیرو تداوم آلودگی هوا، کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران تصمیم گرفت تا با توجه به انباشت آلاینده‌ها و غلظت ذرات معلق هوای تهران، مدارس استان در تمامی مقاطع در دو شیفت صبح و بعدازظهر بجز دو شهرستان فیروزکوه و دماوند فردا دوشنبه تعطیل باشد. البته مدارس شهر رودهن از شهرستان دماوند نیز تعطیل هستند.

وی گفت: تصمیمات درباره تعطیلی روز دوشنبه بدون تشکیل جلسه و تنها با اخذ گزارش دستگاه‌های مرتبط اتخاذ شده است.

معاون استانداری تهران تصریح کرد: فعالیت تمامی معادن شن و ماسه نیز فردا دوشنبه متوقف و تردد کامیون‌ها نیز در سطح شهر ممنوع می‌شود همچنین فعالیت‌های ورزشی نیز فردا متوقف خواهد بود.

تقی زاده همچنین از نیم‌بها شدن بلیت اتوبوس و مترو در روز دوشنبه (فردا) خبر داد و افزود: همچنین طرح زوج و فرد فردا از درب منازل اعمال خواهد شد.

به گزارش ایمنا، ساعاتی پس از اعلام تعطیلی مدارس استان تهران، معاون استاندار تهران همچنین از تعطیلی تمام مراکز آموزشی و دانشگاه‌های استان تهران برای فردا دوشنبه خبر داد و گفت: این تعطیلی صرفا مربوط به مراکز آموزشی بوده و مراکز اداری دانشگاه‌ها فردا فعال خواهند بود.

کد خبر 401297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.