خواهرخواندگی جویبار با یکی از شهرهای داغستان

شهردار جویبار از اجرای طرح خواهر خواندگی جویبار با یکی از شهرهای داغستان در آینده خبر داد.

به گزارش ایمنا، همت محمدنژاد با بیان اینکه حدود ۵۰۰ کوچه خاکی در شهر جویبار وجود دارد، اظهار کرد: با بدهی ۱۷ میلیارد تومانی شهرداری که از دوره‌های  قبل به جا مانده ، نمی‌توانیم همه مشکلات این حوزه را رفع کنیم، اما سعی خواهیم کرد اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی در این شهر متوقف نشود.

وی با بیان اینکه با همکاری و تلاش شبانه‌روزی نیروهای شهرداری و اعضای شورای شهر، جویبار در ریل توسعه قرار گرفته است، افزود: بودجه عمرانی شهرداری در سالجاری ۳۶۹ میلیون تومان است در حالی که این اعتبار در سال گذشته مبلغ ۴۶۹ میلیون تومان بوده است و شاهد کاهش ۱۰۰ میلیون تومانی در حوزه اعتبارات عمرانی در شهر جویبار هستیم .

شهردار جویبار محمدنژاد از اجرای طرح خواهر خواندگی جویبار با یکی از شهرهای داغستان، احداث سینما، استخر و ساماندهی جمعه‌بازار در آینده خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده مبلغ یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای آسفالت میدان آزادگان تا سه راه شورکاء و همچنین از محل ستاد بحران برای احداث کانال آب‌های سطحی، مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان ابلاغ شده است.

محمدنژاد  با تاکید براینکه در عزل و نصب‌ها مشورت می‌کنیم و  هیچ فشاری برای انتخاب مدیران شهرداری وجود نداشته است، گفت: تغییر و تحول در سیستم موجب پویایی آن مجموعه خواهد شد و نگاه ما نگاه هم‌افزایی و استفاده از تمام ظرفیت‌هاست و به دنبال نیروسوزی در بدنه شهرداری نیستیم.

وی افزود: در جمع‌آوری زباله هنوز به نقطه ایده‌آل نرسیدیم، اما با افتتاح کارخانه زباله سوز ساری از سال آینده زباله شهر جویبار که حدود ۵۵ تن در روز است به این مرکز زباله سوز منتقل و مشکل اعظم زباله شهر جویبار رفع خواهد شد.

وی از سرمایه گذاری یک شرکت در جویبار خبر داد و گفت: کارخانه تبدیل در این شهر احداث و حدود ۸۰ نفر مشغول به کار خواهند شد.

کد خبر 401276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.