افزایش ۴ برابری فضاهای ورزشی شهرداری گرگان

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان با بیان اینکه این سازمان ۱۷ سالن ورزشی سرپوشیده و سرباز در اختیار دارد، گفت: در دوران شهرداری دکتر دادبود، سرانه ورزشی مربوط به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان، تقریباً چهار برابر شده است.

به گزارش ایمنا، حسن افروشه، اظهار کرد: در طول دو ماه گذشته، دو جشنواره بزرگ در شهر گرگان اجراشده که یکی از آن‌ها جشنواره پاییز هزار رنگ با تقریباً پنج هزار مخاطب و دیگری برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگی گرگان خصوصاً در شب میلاد امام حسن عسگری (ع) با سه هزار مخاطب بود که خوشبختانه هر دو برنامه اسپانسر داشت و سعی کردیم هزینه‌ای به دوش سازمان نگذاریم.

وی با بیان اینکه این سازمان ۱۷ سالن ورزشی سرپوشیده و سرباز در اختیار دارد، خاطرنشان کرد: در دوران شهرداری دکتر دادبود، سرانه ورزشی مربوط به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان، تقریباً چهار برابر شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان ادامه داد: به دنبال این هستیم که سالن‌های ورزشی را بر اساس قابلیت آن‌ها در خصوص ورزش‌های مختلف اعم از توپ و تور، تیراندازی، کشتی، رزمی و شمشیربازی تقسیم‌بندی کنیم تا بتوان ورزش‌ها را به‌صورت تخصصی در این سالن‌ها دنبال کرد.

افروشه خاطرنشان کرد: کارهای عمرانی پیست موتورکراس در "مریم‌آباد" گرگان انجام‌شده و این مجموعه آماده بهره‌برداری است؛ بعد از فراخوان مناقصه و انتخاب بهره‌بردار، این پیست راه‌اندازی می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: درگذشته همواره شهرداری هزینه‌های تیم بسکتبال شهرداری گرگان را پرداخت می‌کرد و الان به دنبال این هستیم که یکی از اپراتورهای تلفن همراه را به‌عنوان اسپانسر در کنار تیم قرار دهیم.

سرپرست سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان با اشاره به عملکرد خوب تیم شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال، ‌ گفت:‌ در این دوره وضعیت اقتصادی که شهرداری‌ها با آن مواجه هستند، تیم را به این حد رساندن بسیار کار شاخصی بود. تمامی مدیران مجموعه شهرداری به این امید هستند که تیم شهرداری با ظرفیت بالای اجتماعی که دارد، به نحو احسن هدایت و اداره شود.

افروشه به مصدومیت "روزبه ارغوان" و غیبت چند جلسه‌ای او در مسابقات اشاره کرد و گفت: ما به‌طور جدی به دنبال جذب بازیکن جدید و تقویت تیم خصوصا در مرحله پلی‌آف هستیم و ان‌شاءالله امسال تیم را روی سکو خواهیم دید.

کد خبر 401271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.