حرم شهدای گمنام باید تبدیل به مرکز فرهنگی شود

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حرم و یادمان های شهدای گمنام باید تبدیل به مرکزی فرهنگی برای جهاد، ایثار و بازخوانی برنامه های دفاع مقدس شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شاهین شهر و میمه، سرتیپ پاسدار سیدمحمد باقرزاده در بازدید از یادمان شهدای گمنام شهر گز اظهار کرد: حرم و یادمان های شهدای گمنام باید تبدیل به مرکزی فرهنگی برای جهاد، ایثار و بازخوانی برنامه های دفاع مقدس شود.

وی افزود: باید در حرم شهدای گمنام علاوه بر مراسم دینی و مذهبی، فعالیت های ویژه دیگری از جمله بازکاوی، تشریح نبرد، عملیات ۸۰ گانه در دفاع مقدس با حضور فرماندهان و رزمندگان جنگ طی برنامه ۱۰ ساله و هر سال ۸ عملیات برای عموم مردم، برگزاری شب های خاطره با حضور رزمندگان و خانواده های شهدا همراه با ضبط خاطرات و استفاده به عنوان سبک زندگی والدین شهدا برای نسل جدید، شب شعر دفاع مقدس و استفاده از شعرای معاصر و قدیم و سرودن شعرهای حماسی و تبیدل آن به سرود برای نسل جدید و نقد و بررسی و کتابخوانی کتاب های دفاع مقدس با حضور نویسندگان کتاب ها و اقشار مختلف برگزار شود.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با خانواده شهید حسین خسروی که پیکر وی پس از ۳۷ سال، تیر امسال به خانواده بازگشت و خانواده شهیدان رمضانعلی و محمود علیمردای دیدار کرد.

کد خبر 401243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.