روشن: ستاد اصفهان هوشمند تشکیل شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از استاندار اصفهان درخواست دارم ستاد اصفهان هوشمند با حضور ارگان‌های دولتی و بخش خصوصی تشکیل و فعال شود و یکپارچه‌سازی و مدیریت واحد در این حوزه برقرار شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن در یکصد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، امروز (یکشنبه) با اشاره به حضور خود در همایش شهر هوشمند و اجلاس کمیته شهر هوشمند کلانشهرهای کشور در تهران، اظهار کرد: با وجود تاکیدات بسیار شورای شهر، پروژه شهر هوشمند در اصفهان به خوبی انجام نمی‌شود و در حال حاضر اصفهان از نظر دست یافتن به شاخص‌های شهر هوشمند جایگاه مناسبی در مقایسه با دیگر شهرها ندارد. 

وی با انتقاد از عدم مدیریت شایسته سازمان فاوای شهرداری در حوزه شهر هوشمند، افزود: آشفتگی عملکرد و نبود مدیریت واحد موجب شده است شهرداری اصفهان نتواند در این حوزه به صورت یکپارچه، علمی و اساسی عمل کند و از سوی دیگر در همایش‌ها و نمایشگاه‌های مختلف دستاوردهای خود را به درستی به نمایش بگذارد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه نهاد واحدی برای پاسخگویی در برابر شورای شهر درخصوص شهر هوشمند وجود ندارد، تصریح کرد: پراکندگی عملکرد منجر به آن شده است که این ستاد در جذب بودجه نیز موفق نباشد و نتواند امور محوله خود را پیگیری نماید. 

وی با تاکید بر اینکه خروج پروژه‌های مرتبط با شهر هوشمند از خاستگاه اصلی آن یعنی سازمان فاوا پاک کردن صورت مساله است، خاطرنشان کرد: از استاندار اصفهان درخواست دارم ستاد اصفهان هوشمند با حضور ارگان‌های دولتی و بخش خصوصی تشکیل و فعال شود و یکپارچه‌سازی و مدیریت واحد در این حوزه برقرار شود.

کد خبر 401240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.