استقرار ۳۰ دستگاه ماشین‌آلات برف‌روب در سنندج

معاون خدمات شهری شهردار سنندج از استقرار ۳۰ دستگاه ماشین‌آلات برف‌روب و نمک‌پاش در یازده ستاد برف روبی در سنندج جهت خدمات رسانی در مواقع بارش برف و یخبندان خبر داد.

به گزارش ایمنا، لقمان حیدری اظهار کرد: شهرداری سنندج آمادگی کامل برای مقابله با یخبندان در معابر اصلی شهر را دارد.

معاون خدمات شهری شهردار سنندج گفت: با آغاز فصل سرما در راستای خدمات‌رسانی به موقع در زمان بارش برف، برنامه‌ریزی‌های لازم برای مقابله با یخبندان معابر اصلی صورت گرفته است.

حیدری با بیان اینکه ۱۱ ستاد برف‌روبی در مناطق مختلف و نواحی منفصل شهری سنندج برپا شده است، تصریح کرد: ستادهای برف‌روبی در حوزه شهرداری منطقه یک در مسیر میدان گاز و خیابان ۱۷ شهریور، دو ستاد در حوزه شهرداری منطقه دو در پارک مولوی و میدان نبوت، در حوزه شهرداری منطقه سه، دو ستاد در پارک دیدگاه و سه‌راه تکیه و چمن و در حوزه شهرداری بهاران هم دو ستاد برف‌روبی در محلات شهرک زاگرس و ۱۹/۳ بهاران و نواحی منفصل شهری ننله، نایسر و حسن‌آباد هر کدام یک ستاد برپا شده است.

معاون خدمات شهری شهردار سنندج گفت: ۳۰ دستگاه ماشین‌آلات برف‌روب و نمک‌پاش در ۱۱ ستاد برف‌روبی به منظور خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان در زمان بارش برف و یخبندان مستقر شده است.

وی خاطرنشان کرد: ماشین‌آلات مستفر شده در ستادهای برف‌روبی شامل چهار دستگاه لودر، چهار دستگاه کامیون نمک‌پاش، ۱۳ دستگاه گردیدر، پنج دستگاه کامیون برف‌روب و سه دستگاه ۱۰ تن برف‌روب و یک دستگاه بیل است.

حیدری اضافه کرد: علاوه بر ماشین‌آلات برف‌روب و نمک‌پاش در ستادهای برف‌روبی تعداد ۴۵ دستگاه خاور و ۱۰ دستگاه نیسان در بخش حمل زباله در زمان بارش برف در ستادهای برف‌روبی در آماده‌باش هستند.

معاون خدمات شهری شهردار سنندج ابراز امیدواری کرد که با استقرار و تجهیز ماشین‌آلات در ستادهای برف‌روبی سطح شهر و آماده‌باش نیروهای ستاد برف‌روبی بتوانیم با اقدامات مناسب موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم کنیم.

کد خبر 401211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.