مدعیان در جمع ترین‌ها/ گل نورافکن بهترین گل هفته شد

تیم‌های مدعی با پیروزی‌ در هفته پانزدهم هر کدام به نوعی در جمع برترین‌ها نماینده دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته‌ای که ۳ تیم بالای جدولی استقلال، سپاهان و پرسپولیس بازی‌هایشان را با برد پشت سر گذاشتند، شهر خودرو در قائم شهر متوقف شد تا از قافله مدعیان جا بماند، در سوی دیگر اما صنعت نفت آبادان یک بازی دیگر خانگی را با برد پشت سر گذاشت تا رسماً به جمع مدعیان بپیوندد.

مروری خواهیم داشت بر ترین‌های هفته پانزدهم لیگ برتر:

بازی هفته: سپاهان ۲- پیکان صفر

جذاب‌ترین بازی هفته در ورزشگاه نقش جهان رقم خورد جایی که هر دو تیم موقعیت‌های فراوانی برای گلزنی ایجاد کردند و جو سکوها نیز کمک شایانی به زیباتر شدن بازی کرد.

تیم هفته: پرسپولیس

شاگردان گابریل کالدرون به سومین برد متوالی خود هم رسیدند و موفق شدند در خانه سایپا، این تیم پایین جدولی را شکست دهند تا همچنان یکی از جدی‌ترین مدعیان قهرمانی باقی بمانند. کالدرون کم کم با پرسپولیس به روزهای خوبش رسیده است و باید دید بالاخره کی این تیم متوقف می‌شود. پرسپولیس در بازی با سایپا در نیمه نخست به گل رسید و در نیمه دوم به خوبی بازی را کنترل کرد و روی یک ضد حمله گل دوم را هم به ثمر رساند تا ۳ امتیاز خارج از خانه مهم کسب کند.

سرمربی هفته: دراگان اسکوچیچ

سرمربی کروات صنعت نفت در این هفته سومین برد تیمش را در ۴ بازی گذشته کسب کرد و موفق شد با ۲۶ امتیاز به رده چهارم جدول صعود کند. بدون شک اسکوچیچ امسال در تیم ریشه دار آبادانی کار بزرگی کرده است و تیمی که از نظر مهره به تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس و سپاهان حتی نزدیک نیست را در کورس قهرمانی قرار داده است.

دروازه بان هفته: مهدی رحمتی

شاید اگر مهارهای بی نظیر مهدی رحمتی در بازی با نساجی نبود، شهر خودرو با دست خالی قائم شهر را ترک می‌کرد و یک شکست دیگر را تجربه می‌کرد اما عکس العمل‌های خوب رحمتی ناجی تیمش شد تا با نمره ۸.۶۰ از متریکا بهترین دروازه بان لیگ در هفته پانزدهم لقب بگیرد.

مدافع هفته: رضا اسدی

گلزنی و ثبت کلین شیت برای یک مدافع کافی است تا در جمع ترین‌های هفته قرار بگیرد. اسدی که این هفته در پست دفاع وسط به بازی گرفته شده بود در بازی خانگی تراکتور برابر فولاد تک گل ۳ امتیازی تیمش را نیز به ثمر رساند تا با نمره ۷.۸۳ از متریکا، بهترین مدافع هفته لقب بگیرد.

هافبک هفته: امید نورافکن

امید نورافکن یک شب عالی دیگر در ترکیب سپاهان پشت سر گذاشت، او علاوه بر اینکه گل دوم تیمش را با شوتی زیبا به ثمر رساند، در نیمه دوم روی کارهای دفاعی و تحت فشار قرار دادن هافبک‌ها و مهاجمان حریف عالی عمل کرد و بازی خوب خودش را تکمیل کرد.

مهاجم هفته: مهدی قائدی

در پیروزی پر گل استقلال برابر شاهین بوشهر، مهدی قائدی یک گل زیبا به ثمر رساند و یک پاس گل هم فرستاد تا ستاره تیمش برابر تیم سابق خود باشد. او با این آمار بهترین مهاجم هفته بود و بعد از او شیخ دیاباته و کی‌روس استنلی قرار داشتند.

گل هفته: امید نورافکن

در دقایق پایانی نیمه نخست دیدار سپاهان و پیکان، امید نورافکن سومین گل فصل خود را برای سپاهان به زیبایی به ثمر رساند و موفق شد سومین گلش را در ۴ بازی اخیرش با سپاهان به ثمر برساند تا نشان دهد موتور گلزنی‌اش هم روشن شده.

اشتباه هفته: حامد فلاح زاده

حامد فلاح زاده، دروازه سایپا با اشتباه این هفته خودش برابر پرسپولیس یاد میثاق معمارزاده و اشتباه عجیبش که در سرنوشت قهرمان لیگ هفتم بسیار تعیین کننده بود را زنده کرد. او بدشانس بود که ضربه آرام وحید امیری در یک قدمی‌اش پس از برخورد به زمین منحرف و وارد دروازه سایپا شد.

تماشاگران هفته: تماشاگران سپاهان

هرچند کمیت تماشاگران سپاهان در بازی‌های این تیم در حد ورزشگاه بزرگی مثل نقش جهان نیست اما کیفیت آنها بسیار بالا است و در بازی با پیکان به گونه‌ای تیم خود را حمایت کردند و جو ورزشگاه را اروپایی کردند که این جمعیت ۱۰ هزار نفری کیفیت ۲۰ تا ۳۰ هزار هوادار را در حالت عادی داشت.

حاشیه هفته: تحریم نشست خبری گل محمدی

گویا تحریم نشست خبری در شهرهای مختلف ایران تبدیل به یک اپیدمی شده است و در جدیدترین تحریم، خبرنگاران قائم شهری به دلیل عدم حضور گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی، نشست خبری پس از بازی گل محمدی را تحریم کردند و حاضر به سوال پرسیدن نشدند.

کد خبر 401206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.