امروز شاخص کیفی هوای اصفهان واقعی نبود

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه شاخص امروز کیفیت هوا واقعی نبود، گفت: مه غلیظ و رطوبت جو سبب شد که شاخص آلودگی هوا از عدد واقعی بالاتر نشان داده شود.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تداوم پایداری هوا تا بعد از ظهر روز دوشنبه در استان، اظهار کرد: امروز مه غلیظ صبحگاهی را در بیشتر مناطق استان شاهد بودیم که این وضعیت با افزایش دما بتدریج برطرف می شود.

وی با بیان اینکه شاخص امروز کیفیت هوا واقعی نبود، افزود: مه آلودگی و رطوبت جو صبح امروز سبب شد که میانگین شاخص آلودگی هوا کمی از وضعیت واقعی بالاتر نشان داده شود در حالی که براساس پیش بینی ما کیفیت هوا همچنان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است و این شرایط تا ظهر فردا دوشنبه ادامه دارد.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: سامانه بارش زایی بعد از ظهر فردا در مناطق غرب و جنوب استان فعال خواهد شد.

علی عسگریان افزود:  فعالیت این سامانه تا روز سه شنبه ادامه دارد و بارش برف و باران را در بیشتر مناطق به ویژه جنوب و غرب استان شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، اضافه کرد: بویین میاندشت با دمای ۱۱ درجه سانتی گراد زیر صفر و خوروبیابانک با دمای ۱۶ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان پیش بینی می شود.

وی گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه صبح فردا به دمای صفر درجه می رسد.

کد خبر 401200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بابلذبذ IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
    7 0
    برو بینیم با . ببین ما ادمیم خر که نیستیم اب شش هم نداریم میفهمیم . الکی یه حرفی نزن . بابا همه از الودگی هوا کارشون به بیمارستان کشید
  • ما رو چی فرض کردید؟ ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    2 0
    چرا نمیگید چون تحریم هستیم فیلتر برای ذوب آهن و دیگد کارخانه ها وارد نمیشه؟ کی تاحالا دستگاه فرق بخار آب و آلودگی هوا رو تشخیص نمی ده؟ کی تا حالا اصلا اصفهان مه داشته؟
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    0 0
    نظر اقای عسکریان بر حسگرهای دقیق چند صد میلیون تومانی ارجح است. ایستگاههای سنجش آلودگی را خاموش و آقای عسکریان را به نقاط پر تردد ببرید تا آلودگی واقعی را تعیین کنند!