برگزاری سمینار آموزشی ایمنی و حریق در پروژه‌های ساختمانی

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین از برگزاری نخستین سمینار آموزشی با محوریت ایمنی و حریق و رعایت درز انقطاع در همه پروژه‌های ساختمانی با حضور مسئولان دفاتر مهندسی شهر قزوین خبر داد.

به گزارش ایمنا، حمید ضیائی اظهار کرد: با توجه به مصوبه هیئت چهار نفره استان در سال ۹۷ مبنی بر رعایت درز انقطاع در تمام ساختمان‌ها و همچنین اهمیت مفاد مبحث سوم مقررات ملی ساختمان (ایمنی و حریق)، کنترل و بررسی این دو موضوع به طور ویژه در دستور کار معاونت شهرسازی و معماری قرار دارد.

وی با تاکید بر اهمیت مباحث رعایت درز انقطاع و ایمنی و حریق در تمام فرآیند اجرای پروژه‌های ساختمانی و اطلاع‌رسانی صحیح به مهندسان طراح و ناظر، خاطرنشان کرد: بازدیدهای متعددی از ساختمان‌های در حال احداث جهت رعایت درز انقطاع و ایمنی و حریق جهت تائید صدور پروانه و پایانکار ساختمانی انجام می‌شود.

ضیائی گفت: جهت اطلاع‌رسانی دقیق از آخرین وضعیت مباحث فوق و تاکیدهای ویژه در این راستا، این معاونت، برگزاری این سمینار آموزشی را با حضور مسئولان دفاتر مهندسی شهر برنامه‌ریزی کرده است.

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین افزود: این سمینار آموزشی نهم دی ماه در سالن قائم واقع در چهارراه عمران برگزار می‌شود.

کد خبر 401193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.