چرا برای آلودگی امروز هوای اصفهان اقدامی نشد؟

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: چاره‌اندیشی درخصوص رفع آلودگی هوا برای سلامتی فرزندانمان بسیار اهمیت دارد و باید مسئولان درباره تعطیل نشدن امروز مدارس اصفهان پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش محمدی امروز(یکشنبه) در یکصد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بالا بودن شاخص آلودگی هوای صبح امروز شهر اظهار کرد: در تعجبم چرا کمیته اضطرار آلودگی هوای استان در این زمینه اقدامات لازم را انجام نداده است.

وی با بیان اینکه این آلودگی هوا برای گروه‌های حساس خطرناک است، افزود: چاره‌اندیشی درخصوص این موضوع برای حفظ سلامتی فرزندانمان بسیار اهمیت دارد و باید مسئولان درباره تعطیل نشدن امروز مدارس اصفهان پاسخگو باشند.

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اگر عضوی به عنوان نماینده مردم در شورای شهر حضور دارد، به لحاظ حقوقی از حیث رای مردم قابل احترام است اما شاهد هستیم علیرغم تلاش آقای شهردار برای همکاری‌، هرجا مردم را به معاونت‌های شهرداری‌ها ارجاع دادیم، با آن‌ها با عتاب برخورد می‌شود.

محمدی با تاکید بر اینکه این رویه یک نوع خیانت به رای مردم است، خاطرنشان کرد: به مردم می‌گویند چرا به شورا رجوع کرده‌اید و برگردید همان شورا؛ این موضوع در خیلی از سازمان‌ها وجود دارد که امیدوارم فکری برای آن بشود و اگر این اتفاق نیفتاد، مجبوریم با ابزار قانونی ورود کنیم.

کد خبر 401192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • بهزاد IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
    4 0
    نیازی به چاره اندیشی و فکر برای آلودگی هوا نیست!! مردم به این آلودگی ها عادت کرده اند!!! مردم به راست گفتن های دروغ عادت کرده اند!!