عرضه مستقیم میوه‌های شب یلدا در ۱۴ بازار روز کوثر

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از عرضه مستقیم میوه‌های شب یلدا در بازارهای روز کوثر اصفهان خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمد مجیری اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن بلندترین شب سال و رسم دیرین مراسم سنتی شب یلدا از روز پنج شنبه ۲۸ تا شنبه ۳۰  آذر به مدت سه روز متوالی در ۱۴ بازار روز کوثر میوه های شب یلدا عرضه مستقیم می‌شود.

وی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی خانواده‌ها، قیمت میوه های عرف شب یلدا همانند انار، هندوانه، خرما خرک و نارگیل و نیز سایر میوه ها به قیمت عمده میدان تره بار و بدون سود خرده فروشی به شهروندان عرضه می‌شود.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: هر کدام از بازارهای روز کوثر با توجه به مخاطبان  خود در هر منطقه؛ سایر اقلام خود را به مناسبت شب یلدا با تخفیف ویژه ارائه می‌کند که اقلام هر بازار نسبت به دیگری متفاوت است.

وی ادامه داد: مواد پروتئینی، لبنیات، خشکبار، آجیل مهمترین محصولاتی هستند که همزمان با عرضه مستقیم میوه شب یلدا در این بازارهای روز با تخفیف ویژه به فروش شهروندان می رسد.

مجیری با بیان اینکه  بازارهای روز کوثر مایحتاج عمومی شهروندان را با کیفیت و قیمت مناسب، بدون واسطه و با نظارت در اختیار شهروندان قرار می دهد،  خاطرنشان کرد: سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان به عنوان متولی بازارهای روز کوثر سعی کرده از حداکثر ظرفیت خود برای جلب رضایت مشتریان استفاده کند.

کد خبر 401191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.