بازگشت عادل به جلوی دوربین/ فسخ قرارداد ویلموتس در انتظار هشت میلیون دلار

عادل فردوسی‌پور مجری محبوب و مردمی که پس از حذف برنامه نود از صدا و سیما هرگز برنامه‌ای را مجری‌گری نکرد حالا دوباره به قاب دوربین‌ها برمی‌گردد اما این بار در موبایل‌های مردم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شایعات پیرامون عدم بازگشت استراماچونی، پیروزی سرخابی ها در لیگ برتر مقابل شاهین و سایپا و بازگشت عادل فردوسی پور به جلوی دوربین این‌بار در اینترنت مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - یکشنبه ۲۴ آذر - بود.

"خبرورزشی" با عنوان "رانده شدگان تلویزیون از امروز روی موبایل مردم" و عکس پژمان جمشیدی، علی دایی و البته عادل فردوسی‌پور از بازگشت عادل به جلوی دوربین این بار از قاب موبایل نوشت، بازگشتی که بعد از تعطیلی نود همه منتظر آن بودند.

گویا قرار نیست داستان پرماجرا و البته تلخ ویلموتس و ایران به این زودی ها به پایان برسد،این مشکل وقتی جدی می‌شود که کاترین ویلموتس همسر و وکیل مارک بلژیکی خواستار غرامت ۷.۸ میلیون دلاری می‌شود و یکی از نمایندگان مجلس نیز از عدم توافق طرفین و فسخی که انجام نشد می‌گوید، "ایران ورزشی" با عنوان "معمای فسخ قرارداد ویلموتس" از این حواشی نوشت.

"گل" با عنوان "چهارتا برای آقای چونی" از پیروزی چهارگله استقلال مقابل شاهین با کنترل از راه دور استراماچونی نوشت، سرمربی که در آخرین اخبار مشخص شده است اگر پول تا دوشنبه جور شود و به قولی به حساب بنشیند به ایران بازخواهد گشت.

"ابرارورزشی" با عنوان "خوشبختی سرخ‌ها ادامه دارد" از پیروزی دو گله پرسپولیس مقابل سایپا نوشت، پیروزی که سرخ‌ها را به قهرمانی نیم فصل امیدوار نگه داشت.

"هدف" با عنوان "رادو سرحال تر از بیرو" از عملکرد درخشان گلر دوم کروات پرسپولیس نوشت که در فصل جاری لیگ برتر آمار خیره کننده چهار بازی و چهار کلیت شیت را ثبت رسانده است و نام خود را به عنوان بهترین گلر دوم ایران معرفی کرده است.

"پیروزی" معجزه اتحاد را به عنوان اول خود بدل کرده است که به استقبال هواداران پرسپولیس از بازی‌های این تیم اشاره دارد، استقبال و حمایت از تیمی که حالا برای قهرمانی چهارم می‌جنگد.

کد خبر 401155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.