تاج الدین: اصلاح طلبان در این دوره با کسی ائتلاف نمی کنند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر نمایندگانی که با لیست امید به مجلس راه پیدا کرده اند و به فراکسیون مستقلین پیوستند وارد لیست نمی شدند امروز بیشتر شاهد رفتارهای تند ضد توسعه در صحن علنی مجلس بودیم. 

ناهید تاج الدین در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، پیرامون چگونگی شرکت اصلاح طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اصلاح طلبان ممکن است برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم دو مسیر را دنبال کنند. انتخاب اول این است بر کمیت لیست امید تاکید داشته و بخواهند لیست ها را به صورت کامل ببندند و توجهی به اتفاقات بعد از آن نداشته باشند.

وی ادامه داد: مسیر دیگر توجه به کیفیت لیست است؛ به این معنی که توجهی به بسته شدن کامل لیست نداشته باشند و هدفشان انتخاب افرادی با اندیشه روشن اصلاح طلبانه باشد؛ محمدرضا عارف، رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان نیز تا به امروز بر کیفیت لیست امید تاکید دارد. قرار نیست اصلاح طلبان در این دوره با کسی ائتلاف کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه در مجلس بعضا شاهد رادیکالیسم و برخی رفتارهای تند ضد توسعه هستیم، خاطر نشان کرد: اگر نمایندگانی که با لیست امید به مجلس راه پیدا کرده اند و به فراکسیون مستقلین پیوستند وارد لیست نمی شدند امروز بیشتر شاهد اینگونه رفتارها در صحن علنی مجلس بودیم. 

تاج الدین ادمه داد: زمانی که لیست امید را بررسی می کنیم متوجه این موضوع می شویم که رقبای ما در انتخابات ۹۴ چه کسانی بودند و اگر به مجلس راه پیدا می کردند سیر تحولات سیاسی به چه سویی می رفت.

کد خبر 401152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.