بیش از ۳ هزار فرصت شغلی برای مددجویان اصفهانی ایجاد شد

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: این نهاد با پرداخت تسهیلات اشتغال و ارائه خدمات کاریابی سه هزار و ۲۹۶ فرصت شغلی برای مددجویان فراهم کرده است.

محمدرضا متین پور، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص لزوم ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان اصفهان، اظهار کرد: این نهاد برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و بکارگیری مددجویان در مشاغل مختلف در حال رایزنی با کارفرمایان و صاحبان کسب ‌و کارها در سطح استان است.

وی در خصوص آمار هشت ماهه ایجاد فرصت اشتغال برای مددجویان در استان اصفهان افزود: در هشت‌ماهه امسال سه هزار و ۲۹۶ فرصت شغلی برای مددجویان در سراسر استان فراهم ‌شده است.

مدیرکل کمیته‌ امداد استان اصفهان سهم کاریابی در تحقق این میزان فرصت شغلی را ۳۲۲ مورد دانست و تصریح کرد: دو هزار و ۹۷۴ فرصت شغلی نیز با پرداخت بیش از ۹۳ میلیارد و ۳۶۷ میلیون تومان تسهیلات از محل منابع کمیته امداد، اعتبارات بانکی و همچنین اعتبارات اشتغال پایدار روستایی، ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد تثبیت ‌کننده فقر نیست، تأکید کرد: ایجاد اشتغال و توانمندی جامعه نیازمندان تحت حمایت، از برنامه‌های محوری کمیته امداد استان اصفهان است و مددجویان به فراخور شرایط و محیط زندگی‌شان توسط این نهاد به سمت اشتغال و خودکفایی هدایت می‌شوند.

متین‌پور با درخواست از کارفرمایان، کارآفرینان، صاحبان ایده‌ و صنایع کاربردی برای همکاری با کمیته امداد اصفهان در زمینه اشتغال و بکارگیری مددجویان، گفت: خیر ماندگار و باقیات ‌صالحات فقط محدود به ساخت مدرسه، درمانگاه و مسجد نیست بلکه در جامعه امروزی کمک به اشتغال و توانمندی هر مددجو نیز از خیرهای کثیر و ماندگار است.

کد خبر 401151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.